4 Haziran 2010 Cuma

Bugün Ne Giydim ?

Sınavlarım bitince blogumla daha çok ilgileneceğimi ve giydiklerimi daha çok paylaşacağıma dair söz vermiştim,sözümü tutuyorum :)
Lacivert ve beyaz ağırlıklı bi kombin olsun istedim bu kez,işte fotoğraflar..



Lacivert trençkot: ??

Beyaz pantolon: Zara

Eşarp: çakmasından burberry

Çanta: Hani sümeyra diye bir arkadaşımız vardı,çantalarını blogda yayınlamıştım ondan aldım ama link veremiyorum çünkü blog düzenlerken birçok başlık gibi oda gitti :(

Ayakkabı: gg

Gözlük: Kuz Optik

Trençkotun boyu diğerlerine göre biraz uzun.Ne yalan söyleyim genelde dizde trençkotlar tercih etsemde uzunları kendime daha çok yakıştırıyorum.Çok daha hanımefendi bi görüntüsü oluyor çünkü ve çok da rahat ediyorum.Genelde skinny yada dar paça pantolondan vazgeçemediğim için bu aralar daha uzun trençkotlar edinmek istiyorum.

Beni takip eden birçok yeni kapanan ve 16-17 yaş civarı arkadaşlar var biliyorum.Kızlar size nacizane bi önerim var.Havaların ısınmasıyla kabanlar,trençkotlar bir kenara atıldı tahminimce.İçine uzun kollu badi üzerine kısa kolllu tunikler,penyeler giyen çok genç kız görüyorum bende bu günlerde.Ya nasıl desem hoş bir görüntü değil kızlar bu.Tesettürle gerçekten bağdaşmıyor bu tarz kıyafetler.Hava çok sıcak farkındayım ama çok rica ediyorum üzerinize tesettüre sizi biraz daha yaklaştıracak birşeyler almadan çıkmayın.İnanın çok cici ceketler var şimdi.Ve giydikçe sizde çok seveceksiniz.Herkesle aynı giyinmeyi sevmiyorsunuz hem öyle değil mi ? O halde giyim tarzınızı değiştirmenin tam zamanı :)

Kızmayın bana tamam mı öpüyorum sizi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder