4 Haziran 2010 Cuma

BULGUR-PİRİNÇ PİLAVI

Gününüz aydın olsun şekerler mutlu hafta sonları hepimize.Bu aralar içim sıkıntılı nedenini bilmi yorum.Şu aralar Çağkanın yaklaşan LYS oturumlarına adapte oldukRabbim hepsinin yanında ve yardımcıları olsun.Dün akşam eve gittim yemek yapıcam pilavda karar kıldım.Baktım azıcık pirinç ve bulgurum var hemen karışık pilav yaptım.Aslında çok sık yaparım ama sayfamda yayınlama dığımı fark ettim.Denemeyen şekerlere önerilir.
MALZEMELER
1 su bardağı baldo pirinç
1 su bardağı pilavlık bulgur
1 tatlı kaşığı biber salçası
Konorr tavuk bulyon
3 su bardağı sıcak su
YAPILIŞI
-Pirinç ve bulgur ayıklanıp 5 dakika suda bekletilip iyice süzülür.
-Tencereye sıvıyağ ve salça alınıp kavrulur.
-Pirinç ve bulgur ilave edilip kavrulur.
-3 bardak hazırlanan sıcak suyumuzun 1 bardağına Knorr atılıp eritilir.
-Kavrulan pirinç ve bulgura sıcak su ilave edilir kaynayana kadar tencerenin kapağı açık tutulur.
-Kaynayınca kapak kapatılıp altı kısılır.
-Suyunu çekene kadar pişirilip demlenmeye bırakılır.
-Tane tane pilavımız hazır.
AFİYET OLSUN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder