4 Haziran 2010 Cuma

Ecole Butik'te İndirim ve Yenilikler

Ecole butikte üstte görmüş olduğunuz taçlar indirimde.Hepsi 15 tl yerine sadece 10 tl.Üstelik ücretsiz kargo fırsatı ve sürpriz hediyelerde sizleri bekliyor :)

Butikte bundan böyle şöyle bir değişiklik yapmak istiyorum.Her hafta en çok yorumu alan ürün,o haftanın fırsat ürünü olsun,yani çok çok uygun bir fiyata sahibini bulsun.Böylelikle isteyen herkes uygun fiyatlara dilediği tac&toka&takı vs ürünlere erişebilsin.Tek yapmanız gereken sevdiğiniz tacı oylamak :)

Bir de yine butikte zaman zaman izleyiciler arasından sürpriz çekilişler yapmak hatta yarışmalar düzenlemek istiyorum.İlk olarak bir tasaraım yarışması var aklımda."Aaa benim elimden hiç gelmez böyle şeyler ama" diyen arkadaşlara ellerinden neler gelebileceğini göstermek istiyorum :)

Şu an hazırlık aşamasındayım en yakın zamanda hayata geçnesini umuyorum :)

Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder