11 Haziran 2010 Cuma

Güzel mi güzel renkli maskaralar

Maskara, makyajın yarısı demek. Görünümü anında değiştiren, yüze canlı ve güçlü bir ifade katan başka bir makyaj malzemesi daha yok. Bu yüzden, allığım ve maskaram çantamdan asla eksik olmaz. Fakat siyah maskaradan artık sıkıldığım ve makyajıma değişik efektler katmak istediğimden, uzun zamandır renkli maskaraları kullanıyorum. Sonuç bence harika oluyor! Size de, bu yazıyı okuduktan hemen sonra bir tane renkli maskara edinmenizi acilen öneririm.

- Yeşil ve mavi gözlere mor ve mürdüm çok yakışıyor. Gözün rengini daha fazla vurguluyor.
- Kahverengi gözlere sahipseniz, lacivert rengi kesinlikle deneyin.
- Yeşil ve ela/bal renkli gözlerde ise kahverengi maskaranın duruşu bir başka oluyor.



YSL Volume Effet Faux Cils Mascara
Bu maskaranın en önemli sırrı, sahip olduğu 3'lü film kompleksi:. Dolgunluk için kaplayıcı bir film, kıvrım için besleyici bir film ve kalıcı etki için sabitleyici bir film.

Özel fırçası farklı çaplara sahip naylon fiberler içerdiğinden, sürdüğünüz andan itibaren kirpiklerinize maksimum dolgunluk sağlıyor. Maskaranın 8 rengi bulunuyor.

"Mürdüm rengini uzun zamandır kullanıyorum ve hem rengi hem verdiği hacim bakımından, bu maskarayı ne zaman sürsem gözlerim hep övgü aldı."
-Seren Pak-



Guerlain Divinora Mascara Maxi Lash
Yumuşak ve esnek formüllü maskara, kirpikleri 3 boyutlu olarak kavrıyor ve anında dolgunluk kazandırarak kıvırıyor.

Ayrıca içeriğinde bulunan ıhlamur özlü koruyucu tabaka kirpiklerinizi koruyor, kuruyup dökülmelerini önlüyor. Bu maskaranın siyah, mor ve mavi tonları bulunuyor.

"Siyah maskaradan hiç bir zaman vazgeçemeyeceğimi düşünürdüm... Ta ki Guerlain'in mor maskarasıyla tanışana kadar! Gözlerimin mavisine inanılmaz bir derinlik katıyor. Üstelik kısa ve açık renkli kirpiklerim kalınlaşarak, çok daha dolgun ve sık görünüyor."
-Özlem Apaydın-



Estee Lauder Sumptuous Bold Volume Lifting Mascara
Cüretkar derecede dolgun, cömertçe yukarı kaldırılmış ve hacim veren maskaralarda karşılaşılan topaklanma ya da bulaşma sorunu olmadan mükemmel kirpikler yaratan, çığır açan maskara... Patentli formülü, dağınık kirpikleri bile dolgun ve şehvetli hale çevirebilen balmumu ve pigmentlerden oluşan bir birleşim içeriyor.

"Makyaj renklerimi artık değiştirmek istiyordum. Fakat renkli makyajdan fazla hoşlanmadığım için, nasıl bir değişiklik yapmam gerektiği konusunda fikrim yoktu. Bir tavsiye üzerine lacivert maskarayı denemeye karar verdim. O gün bugündür, bu renkten vazgeçemiyorum! Hem güçlü ve canlı bir ifade, hem de renk veriyor makyajıma."
-Sevtap Kabataş-



Chanel Exceptionelle Mascara
İnce mikro taneleri içeriyor. Özellikle gece makyajı için ideal. Dört renk seçeneği bulunuyor: Siyah, kahverengi, mavi ve mor.

Maskaranın dokusu, yumuşacık ve fiber fırçası sayesinde en kısa kirpikleri bile boyama özelliği gösteriyor.

"Renkli maskara asla kullanmam diyordum, siyahtan sonra diğer renkler çok silik geliyordu nedense bana... Bu fikrimi, Chanel'in kahverengi maskarası değiştirdi! Gözlerime çok güzel bir yoğunluk veriyor, gece dışarı çıkarken bile kullanıyorum."
-Sevim Deniz-



Dior Diorshow Iconic Mascara
Yelpaze şeklinde kirpiklerini uzatmak isteyenlere… Kirpik kıvırma aleti görevi gören fırçasıyla eğimli olmasından dolayı hiç görülmemiş bir kıvırma ve uzatma efekti yaratıyor.

Çok yumuşak ve elastik uçları, kirpikleri mükemmel bir şekilde tarıyor ve teker teker ayırıp, uzatıyor. Siyah, kahverengi ve mavi renkleri bulunuyor.

" Yıllardır bu kadar iyi bir maskara kullanmamıştım. Öncelikle kirpikleri kıvırma etkisi beni cezbetti ama sonra mavi renginin müptelası oldum. Şimdi 3 renginden de aldım, hepsini kullanıyorum."
-Saba Deniz-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder