6 Haziran 2010 Pazar

İlk dikiş - Kırlentlerim

Bauhause a gittiğimde aldığım kumaşların aynısının farklı renklerinde kırlentler dikmiş olduklarını gördüm.
Zaten ben de ne zamandır salonumu korkunç turuncu yoğunluğundan kurtarmak için biraz renklendirmek istiyordum.
Aklımda da kırlent vardı ilk olarak.
Aldığım kumaşı hiç bunun için düşünmemiş olmama rağmen gözüme pek bi uygun göründüler :)

Bakın nasıl olmuş ?





Arka kısımlarını ve öndeki fiyonklu kısımları keten kumaşla yaptım.
Hayatımda ilk kez dikiş makinasına oturdum.
İplik geçirmek,masurayı sarmak vs..
Bunlardan haberdar bile değildim :)
Şükür ki makinamın tasarımı süpermiş,kullanma klavuzu da ayrı bi açıklayıcıymış :)



Uzun lafın kısası,bir aceminin ilk dikişleri bunlar..
Dikiş hataları,eğri dikişler vs görülmesin.
Şöyle uzaktan bi bakıverin :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder