11 Haziran 2010 Cuma

KREPTE TAVUK DÜRÜM*TİRAMİSU VE BİZDEN


HAYIRLI CUMALAR ARKADAŞLAR!!!!
Çok karışık bir kolaj oldu yukarıdaki ne ararsanız var....Sol baştaki lades kemiğinden başlayayım mesela...Küçükken rahmetli babam her tavuk yediğimizde mutlaka tutuşurdu bizimle,ben büyük çocuk olduğumdan çoğunlukla ya benimle ya annemle tutuşurdu ve yatmadan önce mutlaka bir yolunu bulup "Ladessss" diye bağırırdı...Kışın baklava,yazın dondurma alırdık veya ne için tutulmuşsa artık....Nasıl şen bir adamdı babam,muzip,şakacı ve bir o kadar da sert görünmeye çalışırdı,çok saygılı dururduk yanında ama yeri geldiğinde oyunlar bile oynardık...İsim,şehir,nehir,asmaca falan....Çocuk ruhlu insanlar hiçbir zaman neşelerini kaybetmiyorlar...57 yaşında dimdik ki müthiş bir hastalık çektiği halde yinede neşeyle öldü,gitti ruhu şad olsun babamın ,özledim galiba bak duygulandım şimdi.Neyse...Yine lades kemiğinin yanında duran çiğköfteler hatırı sayılır acısını hissettiren "Çiğköftem"den.Hazır yani ,etsiz bulgurlu ev halkı eşim hariç çok severiz....Babamında her hafta sonu cumartesi akşamı bizzat elleriyle yaptığı bir aparatifti....Onun yanındaki resim işyerinde masamın üzerinde duran aynamdan kendi pozumu yakalamaya çalışırken....Altındaki krepte tavuklu dürüm küçük kızımdan ve tiramisu da büyük kızımdan....Bugün babamı hatırladım hem cuma oluşu nedeniyle hemde lades ve çiğköfteden ...Rabbim rahmet eylesin...

Kızlar bu sıra boş durmuyorlar....Akşam eve gittiğimde Sebanur krep yapıp içine kavurduğu tavuk etlerini sararak dürüm yapmıştı...

Tuğçe de tiramisu....hepsi afiyetle yendi...En çok ben memnun oldum,çok güzeldi ...Hep tekrarlanmasını umut ediyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder