11 Haziran 2010 Cuma

Seni Sevimli Seniiiiiiiiiiiiiii....

Sevgili Nurcan benden bir mutfak önlüğü tasarlamamı isteyince epey heyecanlandım. Aplike konusunda çok düşündüm ne yapsam diye. Sonra isteyen kişinin yeni evlenecek biri olduğunu hesaba katarak böyle birşey tasarladım.

Harflerin ve resmin şablonlarını da internetten indirdim ama hangi siteydi hatırlayamıyorum şimdi. Bende keçe olmadığı için renkli mutfak bezlerinden faydalandım.  Önlüğün zemini desenli bir kadife kumaştı. Desende aplike kaybolmasın diye kumaşın baskısız olan arka tarafını kullandım.
Tersini de parlak pembe bir kumaşla astarladım. Çift yönlü olarak ta kullanılabilir oldu. Daha önceki Tecrübelerime dayanarak askılar için kurdele kullandım.
Benim için çok heyecan verici bir çalışma oldu. Umarım sahibi de beğenir ve mutlulukla kullanır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder