10 Haziran 2010 Perşembe

Tesettürlü Abiye Yarışması-Fotoğraflar



Tesettürlü abiye yarışmamızı artık başlatmak istiyorum.Bu sefer diğer yarışmaya göre talep biraz daha az.Çünkü abiye kategorisi biraz daha sınırlı bir alan.


Fotoğraflarını paylaşan arkadaşlara bir kez daha teşekkürlerimi gönderiyorum.


Şimdi yapmanız gereken beğendiğiniz kıyafetin numarasını yorum olarak bırakmanız.En çok beğenilen kıyafet 1.olucak :)


Yorumlarda birbirinden etkilenme olmaması açısından tüm yorumları cumartesi akşamı onaylamayı düşünüyorum.


Fotoğraflardaki boyut farklılıkları ise benden kaynaklanmıyor,bunu da belirtmem de fayda var.


Kolay gelsin :)


EKLEME:Arkadaşlar fotoğraflar geldikten sonra biz de göndermek istemiştik geç mi kaldık uzatsak olmaz mı diyen arkadaşlar oldu.Ben de iki arada bir derede aldım ama bu zamana kadar verilen oylar var ve başa dönmek istemiyorum.Bir ikincisini yaparız yine bu yarışmanın.


Ayrıca bende göndermiştim neden yok diye üzülenler olmuş.Eğer ben geri dönüp teşekkürlerimi iletmediysem mailiniz bana ulaşmamış demektir kızlar :( gelen kombinlerin hepsini yayınladım çünkü.Sayı az ama dediğim gibi tesettürlü abiye sayısı da zaten az.Belki bir daha ki sefere katılım daha çok olur.Ben kazananı cumartesi akşamı açıklamayı planlıyorum.Yani oy vereceğiniz son tarih 12 haziran cumartesi saat:20.00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder