4 Haziran 2010 Cuma

TURUNÇ

Dün benim için güzel bir gündü. Sevgili Bitki Cadısı- Cadı kazanı arkadaşımız Turunç'ta yaşıyor ve bu yaz, Turunç Kadın Platformu üyesi olarak, o da her yaz açılan tezgâhlardan birine tâlip olmuş. Turunç tabelâda 2400 görünen ancak yazın turistlerle nüfusu patlayan nefis bir belde.
Belediye sadece 10 tezgâha izin verdiği için çok nezih bir ortam var. Derenin denize karıştığı yerin iki tarafına beşer tane sıralanmışlar. Ferah ve itiş kakış olmadan rahatça alış veriş yapabiliyor turistler.Platform olarak 11 tane çocuk okutuyor ve çeşitli yardımlar yapıyorlarmış.
  Arkadaşımızın yeri de hârika. Karşısında çay bahçesi, sağında deniz. Çok hoşuma gitti çok. Sıcak basarsa atla denize, serinle gel, çay bahçesinde oturup tezgahını kolla.Zaten o kadar güzel şeyler hazırlamış ki, şallar örmüş, çantalar örmüş, nefis takılar yapmış, yazlık elbiseler dikmiş.Sizden becerikli olmasın, pek becerikli.Mevcut tezgâhlar içinde de en güzel işlerin olduğu bir tezgah onunki(nazar değmesin).
  Nalâna'mızın ve kendisinin arzu ve teşvikleri  ile ben de elişlerimi bu güzel tezgahta sergileme fırsatı buldum. Evden ayrılmamamı gerektiren mecburiyetlerim olmasa, gidip tezgahın başında memnuniyetle dururum. O derece yâni.
   Bitki Cadısı kardeşimizle, bütün bloger arkadaşlarımızla olduğumuz gibi, kırk yıllık dost kıvamında kaynaştık. En ilginç olan da , Turunç'ta arabadan adımımı atmamla gözgöze gelmemiz ve birbirimizi tanımamız oldu:))) Blogger kanı mı çekiyor nedir?
 Nalâna'cığımı çatlatmak amacı ile tezgahtan birkaç resim koyuyorum. He he heee. Ben hepsine dokundum. Mıncık mıncık sevdim:)))
  Kendim defalarca gördüm ama bu manzaraları bir de siz görün. Akşam üzeri ve puslu bir hava vardı.Yoksa manzaralarımız nefistir yâni.
 Burası da  Marmaris'ten çıkıştaki İçmeler Beldesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder