10 Haziran 2010 Perşembe

Veee anne marifetleri ;)

İşte şampiyon:) Annemin "poşete alternatif çanta yarışması"nda 1. olan çantası "Dost Cin"
Fotoğrafları gören kardeşimle biraz önceki muhabbet;
5 numara: Jean öyle mi yazılır!
Ben : çok zekisin kardişim:D
Bu da 3. ;) "Zamane Heybesi"
Üzerindeki desen 1 nolu ablam tarafından cd kalemi ile itinayla çizildi, dikişte birazcık:) benim de elim değdi, fikir anası annem;)

Not: üstteki 2 fotoğraf bana ait değil, alttakini de teslim edileceği gün aceleyle çekmiştim, umarım anlaşılıyordur çantanın fonksiyonu ;)
Bir taraf temizlik malzemeleri, bir taraf gıdalar için tasarlanmıştır:)
Bu da yine son gün o koşturmacanın arasında çekilmiş bir foto;)
Bu çantayı 1 adet kot pantolondan yaptı anneciğim. Paçalarını şeritler halinde "cırtlatıp :) " hasır gibi ördü, kotun beli çantanın ağız kısmına, ceplerinin biri üstüne diğeri iç astarına dikti ( maalesef içinin güzel bir fotoğrafı yok:( ) Küçük çakmak cebini bile değerlendirmiş baksanıza :D
----------------------------------------------------------------------------------------
Bu da ablamın mansiyona layık görülen ama bence dereceye girmesi gereken resmi;)
İlk 3 e giren resimler;
Bunlar da fotoğrafta ilk 3;
2. olan çanta...
Sergi 1 hafta kalacak demişlerdi, sonra kimse yokken gider rahat rahat fotoğraf çekerim diye düşünmüştüm. Sonra dediler ki yarın toplanacak :( Salon o kadar sıcaktı ki rastgele birkaç kare fotoğraf çektim...
Yarışmaya katılan eserlerin fotoğraflarını çekip katalog yapacaklarmış onlardan bakarız artık ;)


Bu masalardakiler mansiyon alan çantalar
Bunlar da
ve bunlar;) Bittiii...
Güzel bir gündü.. Kimseyi kendi yerine ödülü almaya ikna edemeyen annemi sahnede görmek ve alkışlamak güzeldi;) :* ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder