16 Kasım 2005 Çarşamba

Sobe... Sobe...

Sevgili Nazlı sıkıntı ne demek seve seve ve teşekkürler...

NE KADAR SANALIZ ?


* Günde ortalama kaç saat internettesiniz?
Ortalama 3 saat , bu sekiz aydır böyle. Çalışırken 12 saati buluyordu.
* Herhangi bir messenger kullanıyormusunuz? (Hangisi)
3 yıl öncesine kadar ICQ kullanıyordum. Şu an hiçbiri yok.
*Kac tane mail adresiniz var?
3 tane
*Sizinle bütünleşen sanal adınız veya nickname'niz varmı?
Evet , evet
*Internet ortamında tanışıp, real yaşamınızda pekişen arkadaşlıklarınız var mı?
İnternette tanışıp, real anlamda sürdürülen bir arkadaşlığım olmadı.
*Internet üzerinden alışveriş yapıyormusunuz?
Oldukça sık. Son olarak boyalarımı aldım. En çok kitap ve CD almayı seviyorum.Sanal kredi kartı kullanıyorum tabi ki !
*Lütfen şu cümleciği iki saniye düşünüp, aklınıza ilk geleni yazın; "ya internet olmasaydı" .......,
İnternet olmasaydı: daha sosyal olur, sanal alemde aradığım birçok şeyi kütüphanelerden ve farklı kaynaklardan bulmaya çalışırdım. Sanki yokluğu o kadar mutsuz etmez beni . Yeni nesil gibi değiliz ki. Onsuz da dönemlerimiz var

Ben de Sevgili TUHFE ye sobe demek istiyorum .Yoksa sobelendi mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder