23 Eylül 2005 Cuma

Nasıl yaptım?- detay -




Sevgili Rahime için birazcık daha detay:

Kalıbı ben hazırladım ama bir takı dergisinde kalıp da verildiğini görmüştüm. İsmini şu an hatırlamıyorum ama isterseniz bulurum. Boynuma kağıtlardan hazırladığım kalıpları 5-10 kez deneyerek oluşturdum. Bu kalıplar için tabaklarınızdan yararlanabilirsiniz : )
Kalıbı kumaşımdan kestikten sonra eğer inceyse kumaş tela ile kalıbı kalınlaştırıyorum (ki taftadan hazırladığıma koymuştum.Bkz.resim ) Sonra makinada birleştirip açık bıraktığım uçtan örgü şişi yardımıyla ters yüz ediyorum. Ben tek kata işledim hep boncuklarımı arka yüzü temiz görünsün istedim. Ama gördüğüm örneklerde hep arka yüze de ipi geçirmişlerdi. Boncukları ve aksesuarları kumaşın üzerine döşedikten sonra boyuna bağlamak için biritini ve düğmesini de dikiyorum. Tramm... Kolyemiz hazır. Önemli olan keyif. Çoğu kolyemi ben de dışarda hiç kullanmadım ama yapmaktan çok keyif alıyorum. Umarım sizlerde yaparken benim kadar keyif alırsınız

Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder