19 Ekim 2008 Pazar

aNNePeRi 1Yaşında :)


Blogcu arkadaşlar birinci yaşlarını kutlarlarken ne hoşuma giderdi.Benim blogumda bir seneyi devirebilicek mi derdim hep.Evet blogum artık 1 yaşını doldurdu ama buruk bir şekilde.Ben bundan 1 sene önce blogumu kurduğumda yemekçi blogcu arkadaşlar çok sevdikleri bir blogcu arkadaşlarını kaybetmişlerdi

Esra 12 yıllık öğretmen bir blogcu arkadaştı.Ben ne yazık tanıyamadım kendisini.Ama bu kadar seveni,arkasından yokluğuna ağlayanı,dua edeni olduğuna göre güzel bir insanmış.Ve vefatının birinci yıldönümünde misssim ve arkadaşları güzel bir etkinlik düşünmüş.Bir öğretmenin anısını bir devlet okulunun kütüphanesini zenginleştirerek yaşatıcaz.Ayrıntıları Zerrin'in sayfasından okuyabilirsiniz. Benim kitaplığımda bu tarz kitaplar yok falan demeyin.Benim kitaplığımda da yok ama yarın sabah erkenden cağaloğluna çocuk kitapları almaya gidicem.Koli koli kitaplar göndermenizi kimse beklemiyor sizden.Herkes birer ikişer gönderse bu kütüphane ihya olur emin olun lütfen bir kitabı esirgemeyin :)



Image Hosted by ImageShack.us



Eveeeeeeeet geçelim sıradaki duyurumuza :) 2005 yılından beri hergün yazan bir blogcu arkadaşımız Hussoloji huso bir rekor denemesine girişmiş bulunmakta.Dünyanın en çok okunan blog yazısını ben yazıcam arkadaş diyerek yola çıktı bile :) Sizden de linke tıklayarak bu yazıyı okumanızı ve destek vermenizi bekliyo kendisi.


Duyurularımız da bitti hayırlısıyla :)Adettendir 1.yaş günlerinde pasta yapılırı koyulur bloga :) Bende teeeeeeeeeeeeeeeeeee yazın teras sefalarından birinde yapılmış pastalardan birinin fotoğrafını koyayım bari size :) Bunca zamandır nerdeydin,Allah'ım böyle tembellik görmedim falan filan demeyin! Malum sonynin bana attığı en büyük kazık olan fotoğraf makinem sizlere ömür.Hadi ondan geçtim hafıza kartını da kaybetmişlerdi eşim ve sony servis çalışanları.Ondan da ümidi kesmişken hafyasonu şeytan dürttü gittim bir baskın yaptım dükkana.Ne kadar çekmece dolap varsa didik didik ettim hafıza kartını buldum :) Hasılı kelam bu kadar gecikmesinin sebebi kandırılmış olmamdır :P
29 ekim benim oğluşlarımın doğum günü.Her ne kadar bu sene doğum günü yapmicam,bir pasta yapıp okuluna yollicam,dilim yerlerde sürünene kadar yoruyorum kendimi pestilim çıkıyo çocuklarda anlamıyo zaten desemdeeee,geçen akşam Yusuf sehpanın üzerinde ki mumu üfleyip,kendi dilince iyiki doğdun dedi,kendini alkışlamaya başladı benim bütün plan program değişti tabi :) Bu sene de doğum günü yapıcaz oğluşlara ama öncekiler gibi abartmicam genede.Evde zaten kocaaaa bir poşet ev süsü var.Benim her daim hazır olan iki paket rengarenk balonum var.Evi onlarla süslerim gene,pasta yaparım,yanına da bir kaç çeşit yaparım abartmadan diyorum.Sorun şu ki pastaları nasıl olsun bilmiyorum :) 3.yaşlarını kutlicaz çocukların ve bildiğiniz gibi ikizler.Hem değişik,görülmemiş hemde eğlenceli bi pasta olsun istiyorum ama kafamda oluşmuş bir fotoğraf yok henüz.Fikri olan varsa seve seve alabilirim :) Hiç bişey çıkmazsa mc queen'li arabalı marabalı bişi olcak sanırım :D Help meeeeeeeeeeeeeee :)
İkinci yardım isteğim yeni fotoğraf makinesi hususunda :) Fotoğraf makinesi alıcam ama nasıl olsun bilemiyorum.Aslında gönlümde yatan şeytanın al dediği,profesyonel bir nikon.Ama malum ben bir ikiz annesiyim.Fotoğraf makinemi sürekli yanımda taşırım(mümkün oldukça) Büyükçe bir çantam vardır ve içerisinde çocuklara birer bez,birer yedek kıyafet,ıslak mendil,ateş düşürücü,kendi ihtiyacım olabilicek malzemeler vs olur.Şimdi düşünüyorum ki istediğim gibi bir makine alırsam çocuklar biraz daha büyüyüp kendi ihtiyaçlarına kendileri yeticek zaman gelene kadar bu makinenin canına okumuş olunur.O zaman da bir daha fotoğraf makinelerine de,fotoğrafada tövbeli hale gelirim.O zaman da diyorum ki,gideyim dijital,mükemmel olmasa da vasatın üstü fotoğraflar çekebileceğim bir makine alayım beni birkaç sene idare etsin.Sonra hayallerimin fotoğraf makinesine kavuşurum.İşte o zaman da hangisini alacağımı bilmiyorum :)Benim eski makinemde dijitaldi anlata anlata yere göğe sığdıramadıkları bir makineydi ama bana nanik yaptı :) İşte sizden şimdi nolcak sorunusun cevabını istiyorum.Fotoğrafcılıktan anlayan arkadaşlar size sesleniyorum.Bi yardım edin sevaptır yafs :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder