18 Kasım 2008 Salı

Alın Size Mim :))

Yoğun ısrar (:P) ve istek üzerine daha bugüncük ve bir iki gün evvelcik sahip olduğum mimlerimi cevaplıyım dedim :) İlki yine ve yeniden çileklim sütlümden:) Bu mimin bir hikayesi var hemide.Tam çileklim beni mimlemeye niyetlendiği sıralarda Allah'ım ya Rabbim çilekliyi benim kalbime düşürdü.Dedim özledim hatunu acep nasıldır keyfi ne alemdedir.Hemen bir sms yolladım hatun kişiye "efenim siz ve keyfiniz nasıllar acaba neler yapıyorsunuz"El cevap:"bende seni mimliyodum nihaha" :))) Anında "kalp kalbe karşı derlerrrrr sende üzüldün müüüüüü"diye şarkı çığırdım kendimce de o duymadı tabe :))İşte o mimin konusu buzdolabında neler var?Hemen sayıyoruz efenim;

1-Kahvalıklar(peynir,zeytin,bal,reçel vs vs vs)
2-Zerde(safranın kokusunu sevmediğim için çok zor bir tatlı ooo diye kandırdığım eşimin"konukomşu bana pasta yaparmısın deseler kendini paralarsın bana bi zerde yapma sen"diye isyan etmesi üzerine tırsılmış ve bugün yapılmıştır kendisi :D )
3-Mercimek çorbası,Bulgur pilavı,Tavuk yemeği
4-Koca bir poşet acılı karışık turşu.
5-1kg tenekede keçi peyniri (çocuklar için)yoğurt
6-Mayonez,ketçap,süt,meyve suyu,turşu suyu,sirkeler(elma,üzüm)nar ekşisi
7-İki raf yumurta,safran,ginko,propolis,apranax,çikolata,tarçın,mahlep,dolma fıstığı,kuş üzümü
8-salça,türk kahvesi,nescafe gold,süt tozu,kakao,pasta malzemeleri(yaprak fındık,fıstık,tane fıstık,toz fıstık,süsleme şekerleri,damla çikolata
9-meyvelikte;yeşil elma,üzüm,nar,mandalina
10-sebzelikte;patlıcan,kabak,pırasa,marul,domates,salatalık,yeşil soğan,limon
11-dondurucu kısmında;poşet poşet mantı(yeni yaptım Allah'ıma bin şükür:P)Köz kırmızı biber,bezelye,et çeşitleri,Sigara böreği,düğme kurabiye,milföy hamuru,buz.

Bizim dolaptan haberler bu kadar.İnanmayan gelir bakar dermişimmmmmmmmmmm :)))

Son mim de ayşe gelinden.60 saniyede düşündüklerim.evet süre başlamıştır;
*ay ne düşünsem acaba :)))
*düşünüceğimi düşünüyorum hala
*ısmarlamada bişi düşünülmez ki kardeşim hiç bana göre değil :))
*ben düşünene kadar çocuklar uyancak zaten yusuf mırıldanıyo :)
*dışarıda acaip bir rüzgar var Allah sokakta kalanlara ısınamayanlara yardım etsin.
*eşim erken gelse film izlesek yaaa
*film demişken ıssız adama gitsek tekrar izlesek olmadı korsan morsan dvdsini bulsak sarsak sarsak izlesek ağlasak ağlasak doysak
*dün testere5 i izledim kendime işkence edesim var evet :)
*başakşehire de taşınıyorum akşam gezmeleri bitiyo böhüüüüüüüüüüüüüüüü :((((((((((((((
*başakşehirde istediğim gibi rehabilitasyon merkesi yok ne halt etcem bilmem anaokuluna yakın rehabilitasyona uzak olcaz şimdide
*ne düşünsem derken süre bitti artık birdaha ki mimde görüşmek üzere :))))
60 saniyeye odaklandım mimi paslamayı unuttum :)) iki mimi de birikimsel deliye,halenzeye,sofra özlemine,misssssssssssssss gibi zerrinime pasladım gitti :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder