14 Kasım 2008 Cuma

Hanimiş Benim Mimlerim :))




Fi tarihinden kalma iki mimle karşınızdayım efenim.Bir önceki postun resimleri yarım yamalak olunca vede ben bunları bir türlü düzeltemeyince az biraz canım sıkılmış,hevesim kaçmıştı.Ama çok şükür ki düzelttim şuan itibariyle mimlerimi artık cevaplıyayım dedim bende o hevesle :) İlk mim çileklimden hayallerin nedir hatun demişti bi zamanlar kendisi hemen sıralıyorum :)




*En büyük hayalim bir anne olduğumdan belkide çocuklarımla ilgili :) Onların sağlıklarına kavuşup,güzel bir eğitim almalarını,kariyer sahibi pırıl pırıl bireyler olmalarını ve bunu benimde aklım,beden sağlığım yerinde iken kendi gözlerimle görmek istiyorum.Bu hayalim gerçekleşirse birgün inşallah aşağıda sıralayacağım diğer hayallerim gerçekleşmesede olur :)




*Küçücük çocuk olduğum,ilkokul sıralarında oturduğum günlerden beri gerçekleşmesini istediğim en büyük hayallerimden biri de İstanbul veya Marmara Üni. Tarih,Edebiyat,Psikoloji,Sosyoloji fakültelerinden birinden alnımın akıyla mezun olupmesleğimi icra ediyo olmaktı.Benim gibi bir sürü türbanlı öğrencinin bu hayallerine daha ortaokul sıralarında saldırmaya başladı bir takım ot beyinliler.Ama benim hala ümidim var.Yaş problemim de yok ne zaman bu sorun halledilir o sene bendeniz öss de.Kazandığım puanla okumak istediğim fakülteleri işaretliyo olucam bu sefer inşallah.Bir foruma bir puanıma bakıp istediğim fakültede okuyabilcekken çaresiz ağlıyo olmicam :)




*Kendime ait butik bir cafe-pastane tarzı bir mekan işletmek istiyorum.Ev ortamını aratmicak rahatlıkta,sıcak,şık bir cafe.Oturma düzeninde minik minik gene rahat ve şık koltuklar masaları olan,zengin bir kütüphanesi,iyi bir ses sistemive geniş bir müzik arşivi olan bir yer :)Mantısından,dolmasından,pastasına böreğine kadar kendi evinizin mutfağında kendi masanzda koltuklarınızda yiyormuş hissi veren insanı germeyen müthiş lezzetleri olan bir cafe.Ahhhhhhhhhh ahhhhhhhhhhhhhh :)))




*Ney çalmayı çok istiyorum sonra.Bu diğer hayallerimin gerçekleşmesi için uzun bir zaman ihtiyacım olsada bu hayalim kısa bir sürede gerçekleşicek inşallah.Belki yarın belki yarından da yakın diyorum yani :)




Ya işte böyle bana bu kadar hayal yeter.Zaten çok uçup kaçmam öyle hayallerde gerçekçi olmak lazımdır dimi ama :P Bu hayallerim gerçekleşsin daha da bişicik istemem.Bana gelen bu mimi de ninoma,iki dosta,canım leyya ablaya yollarım :)



Gelelim ikinci mimeeee :) Bu mimide diyalog yemeklerinin süheylası yollamıştı bi zamanlar :) Mimin konusu evde nefret ettikleriniz.


Evde nefret ettiklerim çok aslında hehe :) Özetlersek efenim şöyle ki;


*Davetsiz misafir senden nefret ediyorum bak.Bunun çeşitli nedenleri var tabi.Birincisi benim için misafir önemlidir.Bir çayla yollanmaz öyle gördük biz.Tıka basa doyurucaz,gerekirse yatırıcaz,giydiricez.Çat kapı gelen misafir bana kendimi yetersiz hisettirir çünkü istediğim gibi ağırlayamam.Artı ya benim evde işim gücüm varsa hı sevgili davetsiz misafir?Ya içime müthiş bir temizlik aşkı gelmiş de evi alaşağı etmiş temizliyosam?Hadi o olmadı bilirsin gezmelerim anlık sürpüz planlarım meşhurdur.Ya bi plan yaptımsa tam kapıdan çıkarken sen içeri girdiysen?Ay nasıl seveyim şimdi ben seni sen söyle? :)

*Ben evde temizlik yapayım iki saat sonra ev savaş alanına dönsün.E ben delirmiyim de kim delirsin o zaman.Eşimin ailesinde(Erol Düşmez ve ayaktakımı) mesela odayı komple kaplicak bir bez serilir yere.Herkesinde elinde ennn az 1 ytllik tadım ayçekirdeği paketleri.Neymiş parkta çekirdek yiyo havası olcakmış(evet bu vatandaşlar parkta çekirdek yiyip kabuklarını yere tüküren cinslerden)50 yaşında babadan anneden en bacaksız olanına kadar bir çekirdek yemeleri var.Gören bunların mesleği çekirdek yemek sanır fabrika gibiler mübarek.Çekirdek yeme diye bir dal olsa olimpiyatlarda bunlar garanti şampiyon hersene öyle diyim size.O çekirdek faslından sonra evin halini bir düşünün artık!Yok çekirdek yiceksen de herşeyin bir adabı ,bir uslubu var canımmmmm.İşte bu gibi durumlardan nefret ederim (gerçi ben bu ailedende nefret ediyorum ya neyse :D )

*Evde elektrik,su,doğalgaz gibi ev hayatının olmazsa olmazlarından her hangibirinin kesik olması nefret ettiğim durumlardandır.Tamam illaki bir sorun bişey çıkar kabul.Ama kardeşim bunlar olmadan olmuyo evde ya çabuk halledin şu işleri kesilmesin.İnsanın bütün gününü rezil etmeyin,planlarını bozmayın yahu.
*"Bugün ne yemek yapıcam ben yaaaa"derdinden nefret ediyorum.Evde biri olsa şunu şunu yap dese bende direk yapsam bu ne yapsam sitresi bitiriyo insanı.Yemek yapması daha zevkli daha gözel :)
*Çıkmış alışverişimi yapmışımdır.Eve gelip yemeğe başlarım eksikler dökülür işte bu halden nefret ediyorum.Ben unutkan insanım içimden şu yok dediğim anda biri benim yerime kaydetsin istiyorum :))
*Gecenin bi vakti evine gelen ve uyku moduna geçmeden önce bir kapıyı kitleyelim diyen komşulardan nefret ediyorum.Hepi topu bir anahtar-bir kapı yani.Anlamıyorum bütün apartmanı ayağa kaldıracak bir ses nerden çıkıyo.Şangır,şungur,şungur,şırrankkk!Millet sanki birini kesmeye gidiyo öyle bir nefretle hınçla çeviriyolar ki anahtarı.
Neyse nefret ettiklerimde bu kadder osun bu mim de üstteki diğer mimi pas ettiklerime artı bide fatma ablama gitsin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder