12 Ağustos 2008 Salı

Patates Salatası


Hayırlı Sabahlarrrr :)
Sabah sabah patates salatası tarifi vermek istedi canım.Öyle eser,gelir,giderli bi kızım ben işte.Yakında raporlu bir deli olma ihtimalim de yüksek üstelik:) Dün psiyatriste gidicektim aramadan yola koyuldum hatta adamcağız tatildeymiş.Kapının önünden gerisin geri oldum tabi :) Msn açtım aldın mı raporu diye kikirdiyo millet.Ne deliliğimi gördüler bilmem :P Hem deli bile olsam bak ne güzel tarifler veriyorum dimi?
Efenim hafta sonu Yalova'daydık.Çocukları alıp feribotla tek başıma Yalova'ya gideyim dedim.Babam da iner inmez alıcaktı bizi.İndikten sonrası kolay zaten de o feribotdaki hali hatırlamak bile istemiyorum.İlk ve son feribot maceramız oldu zaten çocuklarla.İki buçuk - üç yaşlarında ki çocuklarınızla siz siz olun feribota binmeyin derim.Hele ki benim oğluşlarım gibi hiperaktif çocuklarla :)Yalova'da annemlerin 11 dönüm bir bahçeleri ve yazlığımız var. Çocuklar için müthiş bir eğlence oldu tabi.Ben ne kadar "hayırrrrrrrrrrrrrrrr" desem de annem çırılçıplak soydu attı bahçeye çocukları.Onlarda Allah'tan arıyolar tabi.Koşarak hopppppppppp diye havuza atlıyolar.Ordan çıkıyolar yalın ayak bahçeye koşuyolar.Şeftaliler,elmalar,üzümler şapur şupur götürdüler :) Ben de haftaya inşallah 3-4 günlüğüne tatile çıkıcam.Arkadaşım izin alamadığı için tek başıma gidicem bakalım ben bulurum kendime arkadaş :)
Bu arada birde Naum Paşa maceramız oldu onu da bidaha ki post da anlatırım.Süpsüper bir mekan öğrenmiş olursunuz sizde :) Ne var -yok anlattım içim rahatladı şimdi tarife geçebilirim :))
Malzemeler:
5 adet patates(orta boy)
2-3 adet kuru soğan
yarım demet maydanoz(ben kullanmadım)
Yarım demet kıvırcık
1,5 limon suyu
sumak,pulbiber,mix biber
tuz
Hazırlanışı:
Patatesleri hafif diri kalıcak kadar haşlıyoruz.Soğanları soyup sotelik doğruyoruz.Yeşillikleri de bol suyla yıkadıktan sonraçok ince olmadan doğruyoruz.Haşladığımız patatesleri iri küpler halinde doğruyoruz.Daha sonra bütün malzemeyi derin bir kaba alıyoruz.Limon,tuz ve baharatlarını ilave edip çok karıştırmadan harmanlıyoruz.Ilık da soğuk da servis yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder