17 Ağustos 2008 Pazar

Yıldızlara Göre Anneperi :)


Canım,cicim,bidenem çilekli sütüm bana kısa bir horoskop analizi yapmıştı günün birinde :) Kendisini nerden tanıyoruz? http://www.birkafadanherses.com/ adlı tatlı sert blogundan tabiki :) Şimdi çileklimin çıkardığı horoskopdan yola çıkarak beni tanıyalım.Ben beni tanıyorum da siz tanıyın :)


Güneş, Ay, Mars ve Merkür Burcun:Yengeç Venüs Burcun:Aslan


Oldukça anaç, aileni, vatanını, evini çok çok seven birisin ve yumuşak huylu mülayim bir o kadar da ilgili ve disiplinli bir eşe sahipsin muhtemelen.
Bir çok kişinin sırlarını paylaşıyor olabilirsin. İnsanlar sana gelip dertlerini, sevinçlerini rahatlıkla paylaşabilir. Ve rahatlarlar. Psikolog gibi bir etkin olabilir çoğunda. Çünkü Yengeç burcunda tam 4 gezegenin var. Ve yanlış tahmin etmediysem yükselenin de Yengeç çıktı (saati 04:30 aldım) [sonradan beni birebir tanıyınca karar verdik ki yükselenim aslan benim :) ]İnsanları anlama ve onları onlara anlatma, dertlerini bulup tespit edip çözümler üretebilme yeteneğin olabilir.[terzi söküğünü dikemezmiş ya burda onu görüyoruz :) ]
Teknolojiye, elektroniğe düşkün biri olabilirsin. İkili ilişkilerde; “saygı ve akıl” senin için çok çok önemlidir. [Allah herkese akıl fikir vermiş.Bunu kullanmayanlara tahammülüm yok evet.Saygıya da çok önem veririm.İkili ilişkilerde önceliğim saygıdır.Saygısız biriyle kim olursa olsun,ne olursa olsun muhattap olmam,olamam.Saygısızlık ettiğim de nadir görülmüştür.Eğer birine saygısızlık ettiysem zaten saygıyı hak etmeyen biridir ve beni kesinlikle çok zorlamıştır!]Övülmeyi seversin, sevilmediğini düşündüğün an hayata küsecek kadar yalnız hissedebilirsin kendini. Karamsarlığa dikkat etmelisin.[Övülmeyi kim sevmezzz :) sevilmediğimi düşündüğüm zaman üzülürüm evet ama sevdiğim değer verdiğim kişi tarafından sevilmiyorsam.Zaten ben severim herkesi böyle sevgi dağıtıcısı gibi bişeyimdir :) Beni 1 seveni ben 5 sevmişimdir hep.]
Alkışlanmak ve ilgi senin için çok önemlidir. İnsanlara sıcak ve cömert bir yaklaşım sergilersin. Dost canlısısın ve gezmeyi seversin.[Evet alkışlanmak,takdir edilmek çok önemlidir.Çünkü günlük hayatta ince eleyen sık dokuyan bir tipimdir.En ufak detaylara kadar düşünür,dört dörtlük olması için yaptığım işin kendimi paralarım.E ondan sonra da alkış beklicem tabi hakkım :) Karadenizliyiz biz karadenizlilerin geneli sıcak,neşeli,dost canlısı,kıpır kıpır insanlardır zaten.Ben de öyleyim.Küçüklüğümden beri çok cömert oldum hep elde avuçta ne varsa verirdim.Annemlerin aldıkları yeni bebekleri ilk günden arkadaşlarıma dağıttığımı bilirim :) Büyüdüm annemin ne paralar döküp yaptırdığı dantelleri dağıttım arkadaşlarıma.Ben evlenmicem yaptırmayın bişe işte dedikçe annem yaptırırdı.En son annemin gözünün içine baka baka bir akrabamıza kıymetli bir dantel vermiştim.Kahroldu kadın da bişi diyemedi tabi :)) Daha sonra ne oldu nişanlandım çeyiz hazırlığındayız kardeşimin çeyizlerine göz koydum tabi :) Onu da ver bunu da ver diye :))]Konuşmak konusunda baya baya iyisindir Kendini çok iyi ifade edebilirsin.
Asla haksızlığa gelemezsin, hakkını çok iyi korursun hatta başkalarının haklarının yenmesine de göz yummazsın. İyi bir savunma yeteneğin olabilir Sanatsal anlamda bir yeteneğin olabilir. Örneğin; tiyatro, sahne sanatları gibi.
Gezmeyi ve yeni yerler keşfetmeyi çok seversin. Farklı kültürler ve yabancılar aşırı ilgini çeker. [Evet baya baya iyi konuşurum bu geveze dediklerindenim :) Veli toplantılarında hocalarımın benden şikeyetleri; çok konuşuyo,dersi kaynatıyo ve bu kız çok gülüyo idi :)Haksızlığa hayatta gelemem öleyim daha iyi.Hakkımı mutlaka korurum sonu ne olursa olsun.Lisedeyken okula maddi destek sağlayan psikopat,ruh hastası bir hocamız vardı.Adam derslere su tesisatlarında vs kullanılan kalın borular vardır ya onlarla girerdi aşağılık derslere.Başarısız olanları da çok pis döverdi onunla."dayak cennetten çıkmadır"derdi.Dersim çok iyi olduğu halde kızların dayak yemesine tahammül edememiştim birgün.Derste hata yapmak benim için çok zor oldu düşünün artık ama yaptım."Aç ellerini "dedi."Açamam"dedim.Diretti o da."Bana vurmaya hakkınız yok vuramicaksınız açmıyorum"dedim.En önden ikinci sırada oturuyodum en arka sıraya kadar sürüklerek süper bir dayak yedim.Hocayı itiyorum ama gücüm yetmiyo öküze.Ders bitti müdür katındayım avazım çıktığı kadar bağırıyorum.Ablamlar geldi yanıma sesimi duyup üst katta ki sınıflarından "akşam babamla görüşüceksiniz"dediler onlar da okuldan çıkış zamanı.Herif dayak atmakdan öyle zevk alıyo ki sırıta sırıta çıkıyo okuldan.Görüşücez dedim bu son sırıtışın senin.Dava açtık sınıf olarak.Müfettişler geldi okula bütün hocalardan bizim sınıfa baskı var.Yapmayın haklısınız ama okulun adını kötüye çıkarmayın.Müdür tamam hocayı atıcaz okuldan vazgeçin."hayır dedim zamanında göz yummayacaktınız"Bu sefer sınıfta bırakma tehditleri geliyo bana ve bir iki arkadaşa.Vazgeçmedik!Hoca meslekden uzaklaştırıldı.1 senelik maaşı kadar para cezası ödedi ayrıca.Hoca eşyalarını toplamaya okula geldi topladı bahçeden defolup gidicek.Milleti topladım bahçe kapısındayız koro halinde şarkı söylüyoruz
"fincanı taştan oyarlar anam oyarlarrr
Haskırışı da böyle kovarlarrrrrrrrrrrrrrrr "
(son satırı başka şekilde de söyledik de boşverin siz :D )
Yaaa işte böyle :) Önce ki postta rapor alıcam yazmıştım.Arkadaşlar ciddiye almışlar :) Psikiyatriste gidiyorum diye deli demiyorum kendime merak etmeyin.Espirisiydi işin ama az var delilik,uçuk kaçıklık hepten de yalan değil :) Neyse tanıyın siz beni severseniz garantili söz söylüyoruz burda :)

cileklisut bitanem çok teşekkürler sana da bebeşim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder