23 Ocak 2009 Cuma

Ev Dekorasyonu:Mistik Yatak Odaları



Mistik Odalara her zaman ilgim oldu.
Yatak odaları benim için özel oda gibi.
O yüzden cibinliklerim olsun istiyorum mesela hep.
Puf yastıklarım renki bir koltuğum vs.
Burdaki odalarda çok hoşuma gitti.
Ben beyazlar içinde bir ev severim aslında kendisini gösterdiği için.
Ama beyazla lilanın uyumu benim için çok güzel!
Burdaki mor lila tonlarındaki odayıda çok sevdim.


Bir an kendimi Asmalı Konak dizinde gibi hissettim.


Sizce nasıl böyle cibinlikli renkli koltuklu ve bol yastıklı odalar?
Mor oda dekorasyonları için TıkTık *resimlerin üstüne tıklayın büyüsün*
Oturma odası dizaynları için TıkTık
Şeker banyo için Tık Tık
**Blog kullanıcısı var benimle aynı tarzda ama biraz fesat galiba
dert yanmak istedim.
çünkü beni kızdırmaya başlıyor.
Çalıntı yapmayalım ve özgür bir ortamda gereksiz
çekişmelere girmeyeli lütfen!**

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder