26 Ocak 2009 Pazartesi

Halenze'ye Pasta


Aylarrrrrr sonra merhaba :))
Şu oldu,bu oldu diye geveleyip bahaneler bulmicam valla direk açık ve net söylüyorum ki yazmayı canım istemedi.Bunu tetikleyici bir çok şey oldu tabiki ama sonuç itibariyle içimden yazmak gelmedi.Bir bir-iki aydır blogları okumak yorum yapmakla yetiniyorum sadece:) Ama iyi de oldu özlendiğini görmek mutlu ediyo insanı :) Geri dönüşün ilk postu tatlı olsun istedim.M.Ö zamanlardan birinde halenzeme çilekli pasta sözü vermiştim.Geç de olsa sözümü tuttum çok şükür :) Hem zaten o zamanlar çilek mevsimi de geçmişti şimdi hormonlu mormonlu buldum çilek yaptım pastayı :) Fotoğraf biraz kötü olsa da olsun maksat gönüller bir olsun diyerek kaytarıyorum :)

Halenzem de benim gibi iki ayda bir yazan,nefissssssss tariflerin yanısıra,şık masa dizynları ve ve veeeeeeeeee çok orjinal takı tasarımları yapan enercik,kıpır kıpır bir hatun :) En son 3 aylık bir diyetle 30 kg vermiş ve kendini pideciye atmıştı daha ses seda yok.Israrla yapığı diyeti sorsak da hatun Nuh diyo Peygamber demiyo diyetin sırrını açıklamıyo:) Tahminim fazla ısrarlara,merakla blogunun yolunu bekleyenlere dayanamicak yeni postu yaptığı diyet üzerine olacaktır(inşallahhhhhhhhhhhhhhhhh :) )

Halenzemmmmmm canım afiyet olsun buyur pastanı :)

Özleyen,soran,nerdesin diyen,amma tembelsin diyen,yeni tarif isterükkkkkk diye yırtınan herkeslere sesleniyorum;

Yeniden Merhabaaaaaaaaaaaaa :)

Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder