10 Ocak 2009 Cumartesi

İzmir Bluşması Yapılıyorrrr...

Sevgili Blog arkadaşlarımız İzmir'de zaman zaman buluşmalar düzenledi ve ben hemen hemen hepsine katılmaya çalıştım. Bu buluşmalar çok hoş sohbetlerin olduğu, yeni arkadaşlıkların başladığı ve yorumlaştığımız,zaman zaman maille msn ile görüştüğümüz arkadaşlıklarımızın sanaldan gerçeğe geçirdiğimiz ortamlar oldu.
31 Ocak Cmt. Saat 12.00 'de Yemek ve biz blogunun sahibi Sevgili Arkadaşımız Figen'in düzenlediği bu buluşma Hülya'nında söylediği gibi bence de yılın buluşması olacak.
2009'un ilk ayında böyle kalabalık bir buluşma olması çok güzel. Şu an Figen'e mail atan 31 arkadaşımız var. Ben her geçen gün sayı arttıkça çok seviniyorum ve şaşırıyorum bu arkadaşlar neredeydi? biz neden bu blogları tanımıyoruz? dedim. Figen'in sayesinde hep birlikte tanışmış olacağız.
İzmir 'de olup buluşmayı duymayan arkadaşımız olabilir diye bende blogumda yazmak istedim.

Figen yer ve öğrenmek istedikleriniz için maillerinizi sabırsızlıkla bekliyor.
figenkaravas@gmail.com
Görüşmek dileğiyle,
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder