16 Ocak 2009 Cuma

İRMİK HELVASI, PUDİNGLİ KURABİYE, POĞAÇA ve YUMURTALI KÖFTE

İRMİK HELVASI
İrmik helvası benden:) hepiniz biliyorsunuzdur, tarif vermeyeceğim tek özelliğinin ne kadar çok kavrulursa (kısık ateşte) o kadar güzel olduğunu unutmayalım.
Tupperwarenin bu şekilli kalıpları ise sunumda çok şık oluyor. Pilavda, helvada, kısırda kullanıyorum tavsiye ederim.
Muhallebili kurabiye ve peynirli poğaça ise kardeşim Ayşe'den, geldiği zaman hadi senin şu kurabiyeden yap dedikmi hemen yapar sağolsun bunlarıda bayramda geldiğinde yapmıştı. Ben yayınlamayı unutmuşum şimdi arşivimde görüp ekledim. Ellerine sağlık kardeşim:)
YUMURTALI KÖFTE
Çok leziz bir köfte bazı bloglarda görüp bir ara yapıyım diyordum. Geçen karşı komşuma gitmiştim, oda çok sık yaparmış sağolsun hemen yaptı. Kısırdan tek farkı içine konulacak yağa yumurta kırıp pişiriliyor ve diğer malzemeler ile karıştırılıyor. Birde içine yeşillikle beraber mor lahana da ilave ediyor. Çok güzel olmuştu. Ellerine sağlık Şeyda'cım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder