12 Aralık 2009 Cumartesi

Ayakkabılarım Satışta

En sonunda Lovely Shoes dan aldığım ayakkabılarıma ulaştım.Tabi ekstra gümrüğe para ödemek zorunda kaldım.
Ayakkabı numaralarından emin olamadığım için iki tane almıştım bazılarından ya da bir numara büyüğünü.
Trial order seçeneği kullanarak sahip oldum bu bebeklere.China numaraları Trdeki numaralarınızın bir numara küçüğü öyle düşünerek almalısınız.Bunu yaşayarak bizzat ben gördüm.
37-37.5 numara 3 tane ürünüm kaldı elimde.Oyüzden onları gittgidiyorda açık arttırmaya koyuyorum.Burdan da size belirtmek istedim.İlgilenenler varsa kesinlikle pişman olmayacakları gerçekten hoş ayakkabılar.

Püsküllü louboutin tarzı altı kırmızı tabanlı bot gerçekten inanılmaz.
Bu kadar kaliteli çıkacaklarını inanın bende bilmezdim.Trde de görüyorum bazı benzerlerini ama bunların altında aynı louboutinler gibi ön kısmında platform bulunmakta.
Bana büyük durduğu için o kadar üzülüyorum ki anlatamam.
Gittigidiyor ürün sayfası Tık Tık

Bu ise çok kibar duran bir model.Yine 37-37.5 numara.
Püsküllü bot gibi oda bileğinizin üstünde elbiseler çok şeker durur.
Bunu bir arkadaşım istedi ama ona da küçük geldi.38,5 numaralara olmadığınıda böyle gördüm:)
gittigidiyor ürün sayfası Tık Tık

işte benim aşkım dediğim louboutin tarzı ayakkabı.
Ceren hanım yeni cicilerine yarın kavuşuyor:)

Gittigidiyordaki diğer satanlar sizden 2 hafta beklemenizi istiyor. Ben hemen teslim ediyorum.Birde ürünlerin nasıl geleceği belli olmuyor.Hepsini minik bir kutu içine resmen tıkmışlar.
Çok korktum ağzı yüzü bi tarafa gitmişlerdir diye ama şanslıyım ki öyle olmamış.
Sadece ayakkabılar yurtdışından geldiği içim değişim olmuyor.
Gittigidiyorda komisyon alıyorlar diye 109-99-99 fiyatında satıyorum.
Ama hemen almak isteyenler olursa satışı kapatıp 100-90-90 tlye vereceğim. Bana ulaşmak için jojikmoda@hotmail.com
a mail atmaları yeterli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder