20 Ocak 2010 Çarşamba

DAMARİS' ten DOSTLUK Ödülüm ve Yarım İşlerim



























































Okyanus ötesinden ta PORTO RİKO dan geldi dostluk ödülüm bu sefer.Ve de en anlamlısı oldu benim için.Sevgili dostum DAMARİS crochetenaccion .Kendisine birkez daha teşekkür ediyorum huzurunuzda.
Eu o abraço com amor agradecer Damaris.Grasias por tu Amistad.Dostluk için teşekküerler.

Ben de bir ilke imza atarak ödülümü yenitanıştığım komşum sevgili TEMENUSHKA ya gönderiyorum.


 Gelelim elimdeki işlere bordo hırkayı kendim için başladım.Yorulduğum için pembe hırkaya geçtim biraz da olsa rahatladım ama ipim bir adetmiş.Bulurmuyum bilmiyorum merserizelerin sezonu değil çünkü.
     Mor olanı da çabuk biter nasılsa diye başladım hediye amaçlı.Nette dolaşan bir modeldi.Kendim için yapmadan önce bir prototipini yapmış olurum diye düşündüm.Sonucu hep birlikte görürüz inşaallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder