16 Kasım 2009 Pazartesi

Yarışma Başlıyor!

Herkese yeniden merhaba.
Küçük yarışmamıza başlıyoruz.
Size sorularım
JojikModa hangi gazeteye ve ne zaman çıkmıştır?
İkinci sorum ise
JojikModayı takip etmeye değer buluyorum çünkü.... cümlesini tamamlamanız.


Kazanmak için sadece sorduğum sorulara doğru ve güzel cevap verebilmeniz.
Bunun için mail adresi yerine yorum yazarak belirtmenizi istiyorum.Bu hepimiz için kolaylık olacaktır.Ama yorum yazarken blogger olmayan izleyenler mail adresini de belirtirse geri dönüş daha kolay olur.
Aslında mango üstü , kalpli bilekliği ve moda dergisini tek bir kişiye göndericektim ama sonra iki kişi olsun diye düşündüm.


İlk kişiye;mango bu senenin favorisi olan vatkayla güçlendirilmiş pullu omuzlar.
İkinci kişiye;kalpli, boncuklu bileklik ve moda dergisi.

Yarışma perşembe günü sonlanıp ve aynı gün kazanları blogdan söyleyeceğim.
Kazanlara şimdiden güle güle giyip, takmaları dileğiyle..


Mango üst small beden.Aslında medium almıştım ama ön kısmında bir dikiş gördüm aldıktan sonra!Ama öyle belirgin olmadığı için ben giyeceğim.
Oyüzden onu kendime saklayıp size small bedenini veriyorum eğer benim için sorun olmaz diyorsanız kazanan kişiye fotoğraflarla gösterebilirim.
Yorumlarınız perşembe gününe kadar blogda yayınlanmayacaktır.
Not:hangi gazete ve ne zmn olduğuna dair ipucu sağ taraftaki geçmiş konularda bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder