26 Nisan 2010 Pazartesi

Cameolar, Etiketlerim ve Gerçekleşen Dilekler...

İşte sonunda cameolarıma kavuştum :) Sevgili Yelda sağolsun. Şimdi cameo nasıl birşeydir yakından bakalım :
Ve bu da cameolar ve kombinleyeceğim tüyler, kurdelalar vs...

Bakalım neler çıkacak ortaya.
Ve dünün süprizi isim etiketlerim:
 Etiketleri sevgili Antigone'nin tavsiyesiyle buradaki siteden istedim. Dokuma ya da baskı seçenekleri var ama ben dokuma etiketlerden nefret ediyorum. Çok kaşındırıyorlar. O yüzden baskı tercih ettim. Umarım yıkamaya dayanıklıdır. Sipariş hızı mükemmel ama kargoyla ilgili ufak bir sorun yaşadık. Kargo ücretini ödemiş olmama rağmen ödenmedi görünüyordu ama gelen arkadaş sağolsun telefonla halletti.
Şimdi gerçekleşmesini beklediğim küçük bir dileğim daha var :) Umarım cameolarla birşeyler yaptıktan sonra pasajım da artık şeytanın bacağını kırar :)) Parasında değilim ama ürünlerini satan arkadaşlarımı gördükçe hoşuma gitmiyor değil :))
Bunlarda cuma pazarından aldığım yapay deri parçalar. Özellikle kırmızı olan çok hoşuma gitti. Şimdi fikirlerinizi bekliyorum. Bu derilerle ne yapabilirim???
İçinizi baydım biliyorum ama bunlar da son aldığım kitaplarım. Kitapyurdu'ndan aldım, indirime girmişti.  Katre-i Matem'e başladım. Harika gidiyor. Bitince düşüncelerimi paylaşırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder