28 Nisan 2010 Çarşamba

Güzellikler devam ediyor…













Yaklaşık 2 sene önce “güzellikler” adı altında sizlerle paylaşımda bulunmuş, fedakârlıkları, birileri için bir şeyler yapabilmenin adını, azda olsa fotoğraf karelerinden anlatmaya çalışmıştım.


















 Evet! Güzellikler, güzel insanlar sayesinde hala devam ediyor! Edecek de…













7 aylık kızım ablaların kucaklarında dolaşıp gülücükler dağıtırken annesinin hızlıca çektiği birkaç kareyi paylaşayım…















Keşke mümkün olsaydı da her bir emeği sizlere tek tek gösterebilseydim…






















Benim için bu yıl ki kermesin bir diğer güzel yanı da; yıllar önce üniversite sıralarında bir terimin karşılığı olarak hocama kurduğum “dünyanın küçük bir köy haline gelmesi” cümlesini birebir yaşamak oldu!





















Hiç aklıma gelmeyen bir şey oldu ve Ab-ı hayat yani yemek bloğum sayesinde aynı ilçede yaşamamıza rağmen birbirimizi tanımadığımız Fatma Hanım ve birkaç arkadaşı ile kermeste tanışmış olduk.








































Fotoğrafların büyük hallerini görebilmek için üzerlerine tıklayın.















Havlu kenarları....


















Öğleden önce gittiğimde henüz yemek bölümü açılmadığı için harika lezzetleri fotoğraflayamadım ama benim minik kızımla birlikte kermes için hazırladıklarımızın fotoğrafları var.














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder