4 Ağustos 2009 Salı

DOGUM GÜNÜ PASTAM VE MİM

Dün bana mesaj yazan arkadaşlarıma teşekkür ederim.Dogum günümle ilgili en son olarak eşimin bana aldıgı pastayı paylaşmak olacak sizlerle.Dikkat ettisyeniz 3 tane mum var aslında hiçbir anlamı yok yaşım ortaya çıkmasın diye o kadar koyduk.Çok yaşlandım çok.Bu arada beni mimleyen arkadaşım pembetatlar'ın mimini cevaplamak istiyorum.
-Niçin blog yazarısınız?
-Paylaşmak için...
- Son zamanlarda hiç vakit ayıramadığınız bir uğraş?
-Ders çalışmak.
-Şuan için imkanınız olsa gerçekleştireceğiniz hayaliniz?
-Karadeniz turu
-Hayatınızda iyiki yapmışım dediğiniz üç şey?
-evliligim,oglum ve ailemin çocugu olmak
-Mutfakta en sevdiğiniz uğraş?
-Herşey
-En sevdiğiniz 3 yemek?
-Yeşil fasulye,börekler,mantı
-Giyim konusunda abarttığınız eşya?
-Çanta
-Çocuklarınıza nasıl hitap edersiniz?Çocuk yoksa anne babanz size nasıl hitap eder?
-Aşkım,Sevdam
-Sizi anlatan bir resim?
-aslında olgumun resmini koyacaktım ama çok yer kapladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder