5 Ağustos 2009 Çarşamba

Ünlü Türk Bayanların Bikinileri



Hep yabancı ünlülerin bikinilerini görmekten içiniz bunaldı tahmin edebiliyorum.Bende bugünki postumu Türk bayanların bikinilerine odaklı hazırladım.Benim dikkatimi bikini altlarının çok minik olduğu çekti.Eda Taşpınara laf derken ünlülerin hepsi bikinilerini miniltme yollarında.Özellikle Ece Sükan'ın ki çok kötü.

a>

Genelde Türk bayanlar da vücutlarına dikkat ediyor artık.Manken olsun olmasın manken gibi fiziğe sahip olmak için didiniyorlar.Eskiden hamileyim ben hepsini yemem gerek tabusunu kıran Ebru Şallı hiç anne gibi durmuyor zaten.Vücudunu beğendiğim ama dudaklarını bir türlü sevemediğim ünlülerimizden.





En son kırmızı siyah bikinili kombini sevdim.Kendisi Ebru Akel'in 4 yıldır birlikte olup ayrıldığı erkek arkadaşının yeni sevgilisi.{tanıma bakın:)}Uzaktan bakınca Beren Saat'e benzettim onu.Bu sene plajlarda en çok bikini değişimini Demet Akalında görüyoruz.Nedeni ise bikinilerin ona hediye olarak markalardan gönderilmesi.Akıllı kadın olduğu için bu sene hiç elini cebine bikini için atmamış.Rengarenk bikinileriyle işte ünlü Türk bayanlar.Bu senenin Türk plajlarındaki bikini trendi galiba vazgeçilmez üçgenler.Umarım bikini alacak olan bayanlara fikir olmuştur. Olamadıysam bir daha ki posta Bülent Ersoy'un bikinilerini koyarım artık:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder