20 Ağustos 2009 Perşembe

Türkiye de H&M mi?

Herkese yeniden merhaba!..Şuanda Almanya'nın Osnabrueck şehrindeyim.Küçük ama çok sevimli bir yer.1 ay daha buralarda olacağım.Almanca dil kursuyla cebelleşiyorum ve bu konuda inanılmaz acı çekiyorum.İngilizce bildiğimi zanneden ben amerikalıları görünce dondum kaldım.İnternational Guest House ta kalıyorum.3 kattan oluşuyor kaldığım yer.32 farklı ülkeyle beraber kalıyorum.Anlayacağınız BBG evinden bir farkı yok:)Ruslara laf atmak istemem ama burdaki Sasha aynı Natasha!

Osnabrueckte gitmek isteyeceğiniz bütün markaları bulabilirsiniz.H&M bunların en başındaydı benim için.3 katlı mağazasıyla karşıladı beni H&M.Çok güzel şeyler var.Ama bu çok güzel şeylerin fiyatları çok güzel bir şekilde artıyor.Ama bulabileceğiniz ucuz şeylerde var.Genelde fiyatlar 5 eurodan başlayıp tırmanıyor.Benim giysilerden çok ayakkabı ve aksesuarlar kalbimi çaldı.Gözümden kaçmayan şey ise ankle bot edinmelisiniz!
Pullu,şakırtılı giysiler çok gözde.Genelde H&M de siyah renk ve tonları ağırlıklı.Kışlıklar gelmiş.Tabi bu Almanya'nın şartlarında kaçınılmaz.H&M in açılmasına çok seviniyorum.Çünkü gerçekten çok hoş şeyler var.Vatkanın varlığını çok hissettirmese de bana hepsi giyilebilecek ürünler.
Krem rengi kadife ankle bota bayıldım.hatırladığım kadarıyla 34 euroylu.Alışveriş yapmadım hemen.Diğer yerleri görüp sonra saldırıya geçmek istiyorum.Ama almadan edemediğim şey fiyonklu yüzük oldu.Tr fiyatıyla 8 tl ye aldım.Cidden inanılmaz şeker duruyor.Burada pimkie mağazında chanel çantasının çakmasını buldum.14 euroydu almadım salaklık yaptım.Bu sefer indiğimde kaçırmıyorum:)
Hepinizi çok özledim.Burası gerçekten beni çok yıprattı.Türkiye özlenmeyecek bir yer değil.Bazılarınız eminim benim yerimde olmak ister.Ama ben keşke sizin yerinizde olabilsem.İlerki postlarımda buraları da göstereceğim size eminim çok beğeneceksiniz.
Jojee Almanya'dan sevgiler gönderiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder