6 Ağustos 2009 Perşembe

FIRINDA BULGURLU TAVUK KEBABI

Geçen gün Oktayusta'nın tariflerine bakarken rastladım bu tavuk şiş tarifine.Degişik geldi denemek istedim ama oranları azaltarak tabii ki.Fena olmadı.Ama ertesi güne kalan sogumuş tavuk şişler daha bir güzel olmuştu.Yani eger yaparsanız ben soguk halini daha çok begendim.Oktayusta'nın tarifini aynen veriyorum.
Malzemeler:

  • 1 çay bardagı ince bulgur
  • 300 gr.tavuk gögüs eti
  • 1 yemek kaşıgı salça
  • 1 adet kuru sogan
  • yarım demet maydanoz
  • kimyon,tuz,karabiber,kırmızbiber
  • Sıvıyag
Tavuk kebabı için tavuk göğsünü doğrayıcıdan geçirerek kıyma haline getirin. Üzerine rendelenmiş soğan, az sıcak suda bekletilmiş bulgur, salça, ince doğranmış maydanoz ve baharatları alarak karıştırın. Kebabı şişlere takarak sıvıyagla yaglanmışfırın tepsisine dizerek 190 derecede pişirin.
Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder