1 Nisan 2010 Perşembe

Deneme 1-2-3

Ablalarım sağolsun cuma pazarından canlı yayın yapıp "şöyle deriler gelmiş, böyle bir kumaş var" diye bilgi veriyorlar, pazara gitmiş kadar oluyorum:)
Bu kot kumaş kaplı deri(!) (tarifi zor aslında yakından görmek lazım:D )Altındaki deri de değil sünger de değil, çanta için biçilmiş kaftan işte:)) Fotoğrafa pek yansımasa da aralarındaki pullar çok parlıyor. Onun için günlük çantada nasıl olur bilemedim küçük bir clutch/portföy/el çantası adına ne derseniz işte ondan diktim ;) (aslında makinenin dikmeyeceğini düşünerek kumaşım yazık olmasın diye küçük çanta denedim:D )

Yeterince kalın olduğu için ince bir tela kullandım sonra baktım güzel görünmedi, sadece kapak kısmına astar diktim (tam deneme oldu işte:D sonradan astar mı dikilir)

Gümüş rengi derinin üstüne pullu kumaş parçası yapıştırdım onu da kapaktaki mıknatıslı çıtçıtı kapatmakta kullandım;)
İlk denemeye göre fena sayılmaz dimi?:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder