3 Temmuz 2009 Cuma

L'oréal Telescopic Explosion Maskara Ve Cilt Temizleme Ürünleri

Pictures91




Size fazla makyaj yapmadığımı {yapamadığımı} belirtmiştim.20 yaşında olmamdan dolayı yüzüme önem veriyorum ki erkenden buruşmasın diye.Ama öyle ürünlerle tanıştım ki bir kadına verilebilecek en değerli armağını size sunuyor.Güzelliğinizi...


L'oréal'in Telescopic Explosion maskarasına tam anlamıyla bayıldım.Minik küresel sürme başlığıyla kirpiklerinizi baştan sona kadar vurguluyor.Diken diken birbirinden ayrılmış olan küresel başlığıyla kirpiklerinizi upuzun,dolgunlaşmış ve kıvrılmış olarak bulacaksınız.Bunun en iyi örneğini yukardaki resimde bulabilirsiniz bayanlar.L'oréal'in kirpiklerine dokunmadan önce ne kadar silik ama dokunuşuyla bambaşka bir hal alan kirpikler ise mükemmel!Bu resim benim değil.Çok uğraştım çekmek için ama bu konuda yeteneksizmişim.Telescopic explosion ile kirpikler sadece yazıyla anlatılsın istemedim.Eminim bakınca almak isteyeceksiniz.Ve alınca da benim gibi hayran kalıp hep yanınızda taşıyacaksınız.{kirpiklerimin dökülmesinden yakınıyordum.Badem yağı kullandım dikkatli kullanmanız lazım çünkü göze değdiğinde fena halde yakıyor ama kirpiklerinizi gerçekten besliyor.}

2009-06-085




L'oréal'in temizleme jeli-temizleme sütü ve toniğini kullanıyorum.Makyaj yapın yapmayın o kadar kötü şartlarda yaşıyoruz ki artık.Havamız gerçekten çok pis ve cildinizdeki gözeneklerin kapanmasına neden oluyor doğal olarak.Cildinizi düzenli temizlerseniz hem erkenden yaşlanmaz hem de parlak ve pürüzsüz bir cilde sahip olursunuz.Ben L'oréal'in Hücresel Gençlik sitesine üye olup yaşınızı ve cildiniz baz alınarak size uygun ürünler seçiliyor.Bende bu siteden yararlanıp ürünlerime kavuştum.2 gece -gündüz kullanıyorum.Kadifemsi temizleme sütü o kadar yumuşacık yapıyor ki cildimi.Aynı zaman da tonikte çok güzel meyva aroması kokuyor:)Sizinde sevdiğiniz ve beğendiğiniz cilt temizleme ürünleri var mı?

Kolajlar4

Via:Hele says --Gözükmüyor mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder