9 Ekim 2009 Cuma

ÇİKOLATALI BİSKÜVİLER



Çok hoş görünümlü kurabiyeler...Bu güzel tarif için Pastacı kız Özlem 'e çok teşekkürler..
Gerçi bana biraz fazla tatlı geldi ama yine de kendi adıma çok beğendiğimi söylemeliyim...
Epeydir yazamıyorum, tarif ekleyemiyorum ; kusura bakmayın sevgili dostlar..
İşin gerçeği hiç ama hiç keyfim yoktu...:(( Hayatımızda çok önemli değişiklikler oldu bu yıl biliyorsunuz...Hazmetmek için sanırım biraz zamana ihtiyacımız var...Onaylayamadığım yorumlar için de özür diliyorum hepinizden...Ziyaret eden , yorum bırakan tüm dostlara çok teşekkürler..Beni mazur görün biraz olur mu ? İyilikler hep sizlerle olsun
Şimdi geçelim tarifimize:
Malzemeler:
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket margarin(oda sıcaklığı)
Vanilya
2 su bardağı un (yaklaşık olarak, hamur toparlayana kadar))
1paketten biraz az kabartma tozu
Nutella
Bal
File badem,
File antep fıstığı
Yapılışı:
*Margarinle pudra şekerini iyice yoğuralım.(İyice özleşmesi çok önemli)
*Un ,kabartma tozu ,vanilyayı yavaş yavaş ekleyerek yumuşak elimizi bırakacak bir hamur haline getirelim.
*Daha sonra merdaneyle yarım santim kalınlığında açıp kalıpla keselim.
*Yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizelim(Bende yaklaşık iki tepsi çıktı)
*Fırında azıcık pembeleşince çıkaralım
*Kurabiyelerin yarısının üzerine nutella sürelim
*Diğer kurabiyeleri üzerine kapatalım
*Yarısının üzerine nutella sürelim file antep fıstığına batıralım
*Kalanların üzerine de bal sürelim bademe batıralım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder