28 Ekim 2009 Çarşamba

WAFFLE VE HAMUR KIZARTMASI


Malum yarın 29 Ekim ve bütün çocuklar evde.Eger benim oglum gibi çocuklarınız da kahvaltı etme konusunda sıkıntılıysa sürekli degişik kahvaltı hazırlamak zorunda kalıyorsunuzdur.O yüzden bugün sizlere aslında hepinizin bildigi seçenekleri sunmak istedim.Bu arada bütün Türkiyenin de Cumhuriyet bayramını kutlamak istiyorum.
waffle malzemeler:
  • 2 adet yumurta
  • 1 yemek kaşıgı toz şeker
  • 1 çay bardagı sıvıyag
  • 1 su bardagı un(kıvamı sıvı olursa arttırılabilir)
  • 1 su bardagı süt
  • 1 çay kaşıgı kabartma tozu
  • vanilya
  • 1 su bardagı nişasta

Yumurta ve şekeri iyice çırpın.Un,nişasta,sıvıyag,süt,kabartma tozu ve vanilyayyıda ekleyerek iyice karıştırın.Waffle makinanızı veya tost makinanızı hafif yaglayıp hamurdan kepçe ile dökün ve pişmesini bekleyin.Waffle en sevdigim yanı herşeyle yiyebiliyor olmanızdır.Afiyet olsun.

Hamur kızartması malzemeler:
  • 3 yemek kaşıgı yogurt
  • 1 tatlı kaşıgı tuz
  • 1 tatlı kaşıgı karbonat veya kabartma tozu
  • aldıgı kadar un
  • sıvıyag(kızartmak için)

Bütün malzemeleri bir kapta karıştırıyoruz.Tamamen özleşen hamuru merdane ile açıyoruz.İstenilen şekilde kesiyoruz(ben çay bardagı ile kestim)ve yagda kızartıyoruz.Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder