24 Ekim 2009 Cumartesi

Jojee Mim?


Dünyalar tatlısı Siummm beni mimlemiş.En kısa zamanda ona kavuşma ümidiyle mimime başlıyorum...


1-Dolabını açtığında hangi renkler daha fazla?

En sevdiğim renklerin şu sıra başında gelen pudra rengi..
Tabi birde vazgeçilmez siyah var.

2-Alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramasan olmaz?

Mango,zara,topshop...Aslında liste uzar gider ama en çok sevdiğim istiklaldeki Mango..
Hem yeni ürünleri hemde outletindeki uygun fiyatlarla mangolara sahip olabiliyorsunuz.
Tabi istiklale gitmişken Terkossuz olmaz.Eh orası da bir mağaza artık:)

3-Kendini en rahat hissettiğin giyim tarzı?

Aslında en rahat hissettiğim kendimi yaz giysileri oluyor galiba...
Beyaz tshirt,mini şort,sandalet ve akşam esintisiyle alınmış ince hırka...Tam Jojeelik.

4-Günlük makyajında kullandıkların?

Kapatıcı,eyeliner,allık,parlatıcı

5-Kesinlikle seksi diyebileceğin bir şey?

Tek omzu açıkta bırakan giysilerin kadına dişilik verdiğini düşünüyorum.
Almanya da her giydiğimde çok seksi görünüyorsun iltifatını alınca garantiledim.
Ve tabi ki de topuklu ayakkabılar.

6-Asla giymem dediğin bir kıyafet?

Asla giymem dediğim çok şey yok aslında.
Her giysinin kendime göre bir versiyonunu buluyorum.

8-En fazla yatırım yaptığın sektör(eğitim,kozmetik,giyim,teknoloji vs.)

Aslında sizde görmüşsünüzdür.Giysiye ve çantaya çok para yatırıyorum.
Tabi ayakkabı hastalığımda bulunmakta.Makyaj malzemeleri de tavan yapmış durumda şu sıra.

9-Kitap film spor hangisini diğerlerinden daha çok yapıyorsun?

Her gece bir film izleyerek yatıyorum.
Okulumda olduğun için 2 hafta da bir kitap bitirebilirim.
Sporsa o da ne:) "çok ayıp çook Jojee!"

10-Dışardayken en çok yemek yemeyi tercih ettiğin yerler?

Kocaelideki bütün hoş yerlerde.

Ve işte benden mim gidiyor Alışveriş Cini 'ne..Kolay gelsin tatlım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder