23 Ekim 2009 Cuma

İki Örgü Yastık

10 gündür yeni bir yazı yazamadım ama sakın sizleri ihmal ettiğimi düşünmeyin. Ufak tefek işlerin üst üste gelmesi beni blogla ilgilenmekten biraz uzaklaştırdı. Neyse herşeyi hallettim, karşınızdayım.



Bu kez yaklaşan kışın etkisiyle örgü olayına girdim. Bu yastıklar geçen yıldan. Hoşuma giden her motifi, her örgüyü denemeye kalkınca işte böyle oluyor.

Bu yastığı dekorasyon dergilerinde sıkça görmüşsünüzdür. Pek çok renkle hazırlanmış bu yastıkları görüp, çok beğeniyordum. En sonunda gri angora yünle denedim. İşte sonuç karşınızda. Ördüm ama kullanmadım. Örmesi çok kolay, çok da zevkli. Arkasını da çiçeklerin arasında olduğu gibi zincir çekerek file şeklinde oluşturdum.



Çiçeğin yakından görünüşü de burada.



Bu yastığı da artık hepimizin öğrendiği üçboyutlu örgü ile hazırlamıştım. Herkes bu örgü ile şallar ördü. Ben de bu örgüyü örmek istedim; örgü üçgen şeklinde örülebiliyor. Ama üçgen şalları pek kullanamıyorum, dikdörtgen tercih ediyorum. Bu durum beni durdurur mu? Hayır. Ördüm üçgen şeklinde, sonra katladım. Kare şeklinde yastık oluştu. Nasıl katladım? Şöyle tarif etmeye çalışayım. Üçgenin iki ucunu, ortada kalan köşede birleştirince kare şekli ortaya çıkıyor. Ortadan dikince, işte size yastık.

Umarım, yastıklarım örgü sevdasına tutulan arkadaşlarıma farklı fikirler verir. Herkese güzel bir haftasonu diliyorum. Gönlünüzce geçsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder