22 Ekim 2009 Perşembe

Elf Alışverişi


İnternetteki Elf ürünlerinibelki birçoğunuz duymuştur.
Benimde çok duymuşluğum vardı ama hiç alışveriş yapmamıştım.
Taki Mughetto nun 5dolar üzeri alışveriş yapana ücretsiz kargo yazısını okuyuncaya kadar..
O gün ne oldu bilmiyorum bana bir cesaret geldi ve
Elf ten alışveriş yaptım.
Bir tane kapatıcı,allcover,ruj,far ve eyeliner aldım.
Şimdiye kadar test ettiklerimin hepsi çok güzel çıktı.
Özellikle eyeliner dan kesinlikle almalısınız.Fırça olunca genelde eyeliner ı heryere bulaştırıyorum.
Elf eyeliner ise daha sert olduğu için dümdüz çekebiliyorum.

Kapatıcıya ihtiyacınız var mı bilmiyorum ama ben iyi ki almışım dedim.
Yüzümde minik minik çiller var abartılmıcak kadar olsa da insan arasıra onları yok etmek istiyor.
Bende kapatıcıyı onun için almıştım.Ve evet işe yaradı.
Allık,Far ve rujda gayet iyi ama tek sorun ürünlerinin boyutu biraz minik.
Fiyatları da tabi ona göre çok ucuz 1-1.5 euroya beğendiğiniz ürünü alabiliyorsunuz.
Normalde kargo ücreti 7 euroya yakın ama arasıra yaptıkları indirimlerle kargo ücreti vermiyorsunuz.
Şimdi bu kadar anlattıktan sonra güzel habere vereyim.
Elf te 20 dolar ve üzeri alışveriş yapana kargo ücreti 1.98 dolar.
Bunun için kodunuz:SHIP198
Not:Kargo süre 5-10 iş günü arasında değişiyor.Benimkisi 8 gün içinde geldi.
İyi Alışverişler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder