22 Mart 2010 Pazartesi

2010 Ahmet Kaan Ev Pijaması Kreasyonu * Part-1*

Sanırım dikiş konusunda yetenekli olduğum alanı buldum.. Ahmet Kaan'a ev pijaması dikiyorum:)) Ev pijaması dediğime bakmayın valla ellerime sağlık sokakta da giyilebilecek bir şey bence... Ben bu pijama dikme işini çok sevdim, şimdi evde yarım dikileceklerimde var. Kalıp olarak burada diktiğim pijama kalıbını biraz daraltarak biraz da belini yükselterek kullandım. O pijamanın da paçaları çok bol olduğu için paçalara lastik diktim ama fotoğraflamadım.

Mankenimiz pek bi havalı... Bu arada kalın lastik dikmeyi öğrendim ya pantolonlara da çok şık durdu bu lastik.
Birde kadife diktim. Şimdi evde severek giyiyor.
Not: Bu fotoğrafları nasıl daha büyük yükleyebilirim bilmiyorum. Büyüttükçe kalitesi düşüyor. Ama net görmek isterseniz üzerine tıklamanız yeterli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder