24 Mart 2010 Çarşamba

6 AYLIK OLDUM!










ÖN NOT: Bu yazı siteye Verda Su hakkında yazı ve fotoğraf görmek için gelenlere hazırlanmıştır. Fotoğraflardan da anlaşılacağı üzere yemek tarifi olarak tek tarif bebekler için meyve püresinin hazırlanmasıdır.



















Aslında ” 6 aylık oldum” diyeli epey oluyor ama annem yazıp yazmama konusunda kararsız kalınca gecikmeli olarak anlatacağım sizlere kendimi:::))))
















Acele edip iki hafta kadar erken gelerek hem mutlu edip hem de korkuttum anne - babamı. Haliyle 2960 gr doğdum.














Baktım ki herkes kilomun azlığından bahsedince annem tedirgin oluyor ben de çok güzel anne sütü almaya karar verdim. Kilo – boy artış oranım çok düzenli giderek ilk ayda ideal kiloma ulaştım ve annemi rahatlattım.
















İlk 4-5 ay çok gazlı bir bebek olduğum için ek gıdaya 6. ayın bitmesine 1-2 hafta kala ilk elma püresi ile başladım. İtiraf ediyorum tadı anne sütünden sonra değişik geldi ama hoşuma gitti. Şimdilerde her gün düzenli olarak yediğim ve en beğendiğim lezzet.













İlk önce 1 çay kaşığından başlayıp sonra ki günlerde miktarı arttırarak devam etti vermeye annem. Bunun yanında son zamanlar da sebze çorbası püresi ve ev yapımı yoğurdun tadına da bakmaya başladım. Unutmadan ek gıdaya başladım ama anne sütünü bırakmadım ve 2 yaşına kadar da devam edecekmişim annemin söylediğine göre.



















Emekleme ve uzanabildiğim her şeye ulaşabilme (sonrada çekme:::))) çalışmalarım da devam ediyor..
















Elma püresinin hazırlanması: Elmayı güzelce yıkayıp kabuklarını soyun ve kararmasına izin vermeden cam elma rendesinde rendeleyip taze olarak bebeğinize yedirin

















Son bir haftadır en sevdiğim olay yürütece binmeye başlamak oldu! Bir de annemin rengârenk oyalarıyla oynamaya bayılıyorum…










Bebeğinizin gülücüklerinin keyfini çıkardığınız günler diliyorum….




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder