26 Mart 2010 Cuma

Tarçınlı Kareler

Arşivin tozlu raflarındaki fotoğraflardan derlenmiş bir can sıkıntısı yazısı ile karşınızdayım :)
Uzun zamandır Tarçın dan bahsetmemişim (aman ne büyük eksiklik:P )
Biz bu kedinin adını yanlış koymuşuz "paspas" olarak değiştirelim diyor annem:) Hiç farkettirmeden gelip ayağının dibine pat diye yatıyor..Kaç kere ezilme tehlikesi atlattı hala akıllanmadı:)

Bu da oyun modundaki Tarçın :) Kulaklar öne doğru eğildi mi anla ki canı oyun istiyor.. (Fotoğraf eski atölyemden aaah ah:D Bu dağınıklıkla yakında annem de odamdan kovacak :) neysee..)

Bugün ne giydim :))) Yakışmış dimi :)))

Keyfe bak yaa.. 1. kat ve 2. kat arasındaki çıkıntı, seki ne denirse işte:) orda uzanmış yatıyor..Eee biliyo tabi düşerse 4 ayak üstüne düşecek:D
Bak bi de elini aşağı sallamış, bakarken benim içim tuhaf oluyor :) Pür dikkat nereye bakıyor diye merak etmişsinizdir kesssiin:) Gece uyuyamazsanız Tarçın nereye bakıyodu acaba diye hemen söyliim; karşı evin penceresinde bekleyen güvercinlere:D:D:D Muhtemelen güvercinler de Tarçına bakıp nanik yapıyorlardır :P

Herkesin güzel bir haftasonu geçirmesini diliyorum ;) Haftasonu demişken yarın derneğin yemeği var bekleriz hahaha. Hani blog buluşmaları yapılıyor ya ben de hadi buluşalım desem acaba kaç kişi oluruz :D Ben, ablam, ablam, ablam, kuzen, kuzen, kuzen hahaha:D:D:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder