28 Mart 2010 Pazar

Ev Pantolonları- Part 2

Burada bahsetmiştim, geçen evde oturunca kendimi kaptırıp 3 tane daha pantolon diktim diye. Üstteki pantolunun kumaşı kot kumaşa yakın bir keten. Kaprisli mankenimiz sonunda gelen tekliflere fit oldu ve poz vermeyi kabul etti. Diktiğim pantolon sayısı 5 olunca artık biraz ara verdim ama durmadan "Ne Diksem" diye de düşünmekteyim. Malum bu hafta sonu İstanbul'a gidiyorum inşallah... Şu stoğu biraz daha eritebilirsem içim rahat bir şekilde pazarı yağmalayacağım. Bu arada sık gidenlere sormak istiyorum Kadıköy pazarı salı günleri mi cuma günleri mi kumaş açısından daha zengin?
Bu da kadife kumaştı. Tam 3 kere söktüm bunu diktikten sonra. İyi sabır varmış bende :))
Bu da keten ama daha yazlık ve dik duran bir kumaş. Ahmet Kaan çok hareketli bir çocuk olduğu için sürekli pantolonların dizini deliyordu. ( Hatta o kadar hareketli bir çocuk ki komşular bize geldiğinde genelde "Ayyy düşecek şimdi, ayyy " diyerek evden uzaklaşıyorlar. Kalorifer borusuna tırmanarak tavana dokunuyor ve kayarak geri iniyor) Bu pantolonlar çok iyi oldu şimdi.. Hadi oğlum dizini delene kadar devam....

Bu da toplu hatıra fotoğrafı :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder