28 Mart 2010 Pazar

Evinizdeki Moda Yarışması!

ads_z.bmp (880 KB)
Bazı bayanlar evlerini dekore etmekle mutlu olurlar.Ev modasında neler olmuş en iyi bilgileri onlardan alabiliriz.Kendi evine aldıklarını sanki onların ruhunu yansıtırmış gibi düşünerek mutlu olurlar.Benim giysi ve aksesuarda duyduğum aşkı onlarda evlerini dekore etmeye duyuyor.
ads_z2.bmp (935 KB)
Ama bende bu aşka düştüm bugünlerde.
Teknolojinin Modası adlı sitede duvar stickerları beni benden aldı.Sizde bir göz gezdirin isterseniz.Ama böyle olmaz bakıyorum sonrada onları edinmek istiyorum diyenlere ise MÜJDE.!
ads_z4.bmp (844 KB)
Teknolojinin Modasıyla düzenlenen bir yarışma bu hafta sizi bekliyor olacak.Beğendiğiniz sticker mı?O da size yarışma sonunda sunulan hediye.Yapmanız gerekenleri haftaiçi size açıklayacağım.
Evinizi de kendi modanızla süslemeye hazır mısınız? Şimdiden favorinizi belirleyin;)
ads_z3.bmp (843 KB)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder