18 Mart 2009 Çarşamba

14 MART İZMİR BLOG BULUŞMASI


Sevgili arkadaşımız Figen'ciğimin her zaman ki gibi bol bol mailleşerek bizi toparladığı buluşmamız yine çok güzel geçti. Kendisinin gelememesine üzüldük tabiki :( bir daha ki seferlere inşallah Figen'ciğim maillerini bekliyoruz.
Buluşmada beklenmeyen bir süpriz olması da beni çok mutlu etti. Cafe den içeri girdim hemen hemen herkesi tanıyorum merhabalaşırken en sonlardan sarışın bir bayan bana el sallıyor ve bana gel Selcen diyor. Ben içimden tanımıyorum ama önceki buluşmalarda gördümmü acaba diye düşünürken, yanıma geldiler ve ben Gül demez mi:) çok şaşırdım ve çok sevindim. Damakların Tadı Gül'cüğüm ne iyi yaptında geldin ayaklarına, yüreğine sağlık arkadaşım.

Figen'ciğim hadi bakalım maillerini bekliyoruz:) nerede? ne zaman?
Hepinize sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder