27 Mart 2009 Cuma

MUCİZE İLAÇ ZEYTİN ÇEKİRDEGİ

Arkadaşlar bana gelen bir maili sizlerle paylaşmak istiyorum.Ben henüz denemedim.Ama denemeyi düşünüyorum.Benim de migrenim var bakalım iyi gelecek mi?Sonuçları sizlerle paylaşacagım.
"Arkadaşlar kendi hayatımda ve yakınlarımın hayatında yaklaşık 5 yıldan beri denenmiş olanve hiç bir yan etkisi olmayan mucizevi bir tedavi yöntemini paylaşmak istiyorum.Yıl 2003 te ben hemeroid ameliyatı için gün almış ameliyat gününü bekliyordum.Midemde gasrtrit,bağırsak tembelliğine bağlı kabızlık ve buna bağlı olarakta hemeroid vardı ve bunlar çok ilerlemiş bir durumda idi...Her ne yersem yiyeyim boğazıma kadar bir yanma ve çok şiddetli sancılar çekiyordum...Bir gün arkadaşlarımdan birisi ile kahvaltıda buluştuk.Çektiğim sıkıntıları anlatınca bana zeytin çekirdeklerini çıkarmayıp yutmamı söyledi,önce şaka yaptığını sandım ama onun çekirdeklerin hiç birini çıkarmayıp yuttuğunu görünce inandım.Bende kahvaltıya başlayıp çekirdekleri yutmaya başladım.Çok ilginçtir yıllardır sabah kahvaltılarını çay içerek geçiştirdiğim halde boğazıma kadar yanmalar hissetmeme rağmen o gün midemde yanma olmadı kahvaltıdan yaklaşık yarım saat kadar sonra midemden saf zeytinyağı kokusu geldiğini hissettim..Arkadaşıma midede çekirdeğin erimeyeceğini zaten rahatsız olduğumu söylediğimde bana mide özsuyunun zeytin çekirdeğini çok kısa bir sürede parçalayarak saf zeytinyağına ve şifalı yağlara ulaşıldığını geriye kalan posanın ise bağırsakları onarararak rahatlattığını dolayısı ile kabızlığın ve hemeroidinde tedavi olduğunu yanı sıra damar sertliğinden hazımsızlığa kadar bir çok derde şifa olduğunu söyledi..ilk 15 günde midemdeki yanmalar ve gastritin yumuşadığını ve yok olduğunu,hemeroidimin verdiği ızdırapların son bulduğunu gördüm.3 aylık bir sürenin sonunda cildimdeki matlığın yerini bir parlaklık ve bütün ızdıraplarımın yerini bir mutluluk aldı.inanın migren ağrılarında bile çok mükemmel sonuçlar veriyor.Yalnız zeytin meyvesini çiğneyip çekirdeğini yutun zira meyveyi olduğu gibi yutarsanız mide zeytinin dışındaki ince zarı eritemiyor ve olduğu gibi dışarı atmaya çalışıyor.Ve size hiç bir yararı olmaz Meyve bölümünü yedikten sonra kalan çekirdeğini yutacaksınız....."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder