25 Mart 2009 Çarşamba

Tüylü Saç Aksesuarları


Dün akşam Didem den mail gelmiş saç aksesuarlarıyla ilgili.Bende bugün saç aksesuarlarıyla ilgili konu hazırlamak istedim.Bilgidiğiniz gibi saç aksesuarları bu dönem çok moda.Gossip Girl'ün gossip girl'ün saç aksesuarlarına yaptığı katkıyı kimse görmemezlikten gelemez galiba.Burdan Blair'e teşekkür ediyorum:)
Taşlı,tüylü minik kıstırmalı tokalar,minik tarakların üstüne bezenmiş şık boncuklar veya fiyonklu,tüylü taçlar saçlarımızı hem canlı hem hava katan aksesuarlar.Bol seçenekleri bulabileceğiniz takıcıların yanında kendi emeğiyle yapıp satanlarda var ki ben onları daha çok beğeniyorum.







Didem Aras bu takıları yapan kişi.Boncuklu tüylü takılar ve gösterişli taçları Didemde bulabilirsiniz.Aynı zamanda kişiye özelde çalışma yapıyormuş.Daha detaylı görmek istiyorum derseniz TıkTık



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder