24 Mart 2009 Salı


valla arkadaşlar sevgili ARZUMCUM 'u ziyaret ettim
meyveli yaş pasta yapmıştı canım çekti ve çok beğendim hazır evdede malzeme varken bende bi deneyim dedim ben beğendim umarım sizde beğenirsiniz arzum dan tarifi aldım bende denedim

MALZEMELER:
Pandispanya için:
4 adet yumurta
7 yemek kaşığı şeker
1 yemek kaşığı sıvıyağ
7 yemek kaşığı un
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Pandispanyayı ıslatmak için; 1 bardak süt
Krema için; ben kremşanti kullandım
Üzeri için; 1 paket krem şanti
İçi ve üzeri için; istediğiniz meyveler
yapılışı pandispanyayı pişirdikten sonra ben kelepçeli kalıpla yaptım keki üçe yada ikiye bölün daha sonra içine krema ve meyvalar üzerine keki kapatıp tekrar aynı işlem ve istediğiniz gibi süsleyin arkadaşlar afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder