30 Mayıs 2010 Pazar

ALANMAYDANOZLU MİNİ GÜL BÖREK







ALANMAYDANOZLU MİNİ ÇITIR GÜL BÖREK

P.D.Ç.S.ETK.60 GELİBOLU17

Daha önce alan maydanozunu yayınlamıştım,birazını ayırıp börek yaptım,
Böreğini kavurmasından daha çok sevdik:))
Yufkalar büyükçe olduğundan 8 üçgen parçaya ayırdım,Üzerlerine 1 su bardağı suya yarım fincan sıvıyağ karışımından fırça ile sürdüm( bu sayede börekler çıtır çıtır oluyor),çiğden hazırladığım alan maydanozlu ve lorlu iç malzemesini geniş kenara koyup rulo sarıp yuvarladım,
İç malzemesi: yıkanmış ince doğranmış alan maydanozu,
İnce doğranmış soğan,
Lor,
Maydanoz,
Dereotu,
Zeytinyağı,
Tuz,karabiber,pul biber,nane
Pişirme kağıtlı tepsiye yerleştirdim,Üzerlerine yoğurt,yumurta ve az sıvıyağ karışımı sürüp fırında pişirdim


ALAN MAYDANOZU KAZ DAĞLARINDAN TOPLANMIŞ,BALIKESİR ALTINOLUK PAZARINDAN ŞİFA NİYETİNE İLK KEZ SATIN ALDIM:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder