30 Mayıs 2010 Pazar

MEYVELİ SOS İLE KUP VE KEREMDEN

Dr.Outker'in her ürünü harika bence!!!
Güvenerek alıp kullanıyorum ve kalitesiyle lezzetiyle 1 numara diyorum...
Meyveli Sosu yeni denedim,mükemmel....
Ahududu ve çilek meyvelerinin tozunu içeriyor. Hazırlaması çok pratik. 200 ml (2 çay bardağı) soğuk sudan 3 yemek kaşığı ayrılır ve bir kaba alınır. Bu su içerisinde poşetin tamamı eritilir. Geri kalan su kaynatılır, kaynayan suya eritilmiş meyveli sos karışımı eklenir, karıştırılır ve kaynayınca ocaktan alınır. Arada karıştırılarak soğutulur.Hepsi bu kadar....İstediğiniz meyvelerle farklı sunumlar elde etmek sizin elinizde....Ben kupların en altına bir tatlı kaşığı kuru üzüm ve fıstık koydum.Üzerine bisküvi parçacıkları ve onun üzerine muz dilimleri....Sosu da gezdirdikten sonra buzdolabında beklettim ve sonra servis yaptım...
Çok hafif bir lezzet yakaladım...
Keremi özlediniz mi?Ne zamandır resimlerini eklememiştim...
Alışveriş merkezlerine gidince oyun bölümünden alamıyoruz küçükbeyi...

25 kuruşu atınca keyfine diyecek yok....
Ama doymak bilmiyor,başka vaatlerle kandırıp götürüyoruz....


Bu resimlerde daha önceki halleri...Yukarıdakilerle kıyasaylayınca büyüdüğünü anlıyorum...
Artık abi oldu....Kendini çok güzel ifade ediyor....Ama hızına yetişemiyorum ,çok yoruluyorum....
Sağlık olsun diyorum ve mutlu bir hafta geçirmenizi diliyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder