31 Mayıs 2010 Pazartesi

Herkese Merhaba.. :)


Geldim evet,bi süre daha buralardayım.Aaa eylül nereye gittin diye beni merak eden,hadi ama aa aç artık blogunu diyerek beni gülümseten tüm arkadaşlara teşekkürü borç biliyorum,iyiki varsınız :)

Bugün kötü bi gün hepimiz için.İsrail dünyanın gözünün içine baka baka sivillere müdahele etti! Lütfen dua edelim hep birlikte.Ve lütfen kendimizi bi sarsalım.Bizim de suçumuz var.İsrail ürünlerini alarak biz de yardım ettik bu üzücü olaya.Ve artık lütfen lütfen lütfen en azından ürünlerini almayalım.Aaa olur mu ben coca cola dan başkasını içemem,yok yok vakkosuz olmaz ben vakko eşarp örterim,valla ondan başkasını kullanmam demeyelim olur mu? Müslüman olduğumuz için bunu yapmalıydık zaten evet ama bu olaya karşı çıkmamak inanın müslümanlığında ötesinde gerçekten insanlık suçu olur.Bir de şehitlerimiz var,o da ayrı bir üzücü olay,şehitlerimize Allah'tan rahmet yakınlarına başsağlığı diliyorum.

Oysa bugün daha farklı bi yazı yazmak gelmişti içimden..Çiçeklerimi,çileklerimi göstericektim size.Manga'yı tebrik edicektim.Yokluğumda neler yaptığımı anlatıcaktım,ama gerçekten çok üzgünüm :(

Herkese kucak olusu sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder