20 Şubat 2009 Cuma

FAVA ve ÖDÜLÜM



Favayı akşam yemeğine Annemin misafirleri için yaptım. Bizde en çok ben ve kız kardeşim Betül sever. Misafirlerimizde çok beğendiler. Favayı blogumda Buradaki sofralarına yer verdiğim arkadaşım Seval'den öğrenmiştim. Çok kolay ve dışarda yediklerimizden çok daha haif bir tat üzerinede sızma zeytinyağı ile süper oluyor. İzmir'de 10 yıldır yaşıyorum ama bende bir Egeli kadar ot ve zeytinyağı düşkünü oldum. Daha önce zeytinyağının ve bu kadar çeşitli otların lezzetinden çok haberdar değildim. İzmir'e yerleşince öğrendim. Canım İzmir:)

Masada o kadar çok çeşit vardı ki ben eve gittiğimde her şey hemen hemen hazırdı. Favayı hazırlayıp tam yemeklerin resimlerini çekecektim ki misafirler geldi :( ne yazıkki resimleyemedim. Sadece annemin fırından çıkan böreğini ve favayı çekebildim. Misafirlerimize annem yine Konya'ya özgü yemekler yapmıştı birazı da blogumda var bakmak isterseni buyrun:)



Bamya Çorbası

Ağaç Kebabı

Patatesli Tavuk

Pirinç Pilavı

Kolay Su Böreği

Kayısı Hoşafı

Havuç Salatası

Mevsim Salata

Fava ve

Misafirimiz Gülten teyzenin kalbura bastı tatlısı







Davul gibi kabaran:) Kolay Su Böreği



Birde Sevgili Arkadaşım Yaren'den ödül aldım:) Yarenciğim çok teşekkür ederim.
Benimde kurala göre:) bu ödülü 7 arkadaşıma vermem gerekiyormuş. Aslında tüm arkadaşlarm hakediyor ama kurala uyalım bende ödülü Sevgili Arkaşlarım;
Hepinize mutlu, sağlıklı hafta sonları dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder